年初一我一家去左嫲嫲爺爺屋企拜年,年初二都去三拜年,兩面都會有打麻雀lee果玩意。lee果係唔變習俗。我唯一會玩你魚、蝦
蟹。哈哈~~~~我win左$20幾蛟就唔玩,因為見好就收;好滿足。
年初二返番到屋企開始感冒,好辛苦。