好耐冇打日記…..
Lee排ive放假,我都幫手以前學校圖書館野,可以學到關於圖書館知識又可以見番d同學,好開心。
4/7/08
今日ken帶佢細妹圖書館幫手,我好開心,佢細妹好可愛,到中午我請佢地食m記,妹妹叫我同佢玩,食下傾下,好快已經食曬,(以前舊校都有傅我同ken誹聞,當時我曾經有一秒鐘真係覺得我同ken係一對情侶。諗下好la,哈哈)之後我同妹妹玩NDSL,我同佢聯機,妹妹都WIN,我想喊….我要鍊得好D,再同妹妹玩過,我每一次都唔捨得妹妹走,希望下一次再見。