今日教師培訓日...唔洗返學~正!!>v<
講返尋日先...我,迪,豪去左睇死亡筆記2...(未睇1- -'剩係睇過漫畫)
漫畫既結局好唔開心....唔係因為L都死埋同漫畫唔同...係因為N竟然(尼亞,鍾意玩公仔既細路仔)
冇出場....本來係N代替L打敗呀月...點知-3-'...]]]唉...冇機會睇到N真人...但係我點都係意最鍾L&N!!!!!
P.S:粉雪啊...面前的路總會很脆弱....*(希望你地鍾意呢首歌啦~KAKA!!>V<)
瑪奇篇﹏*
碎影(花名呀餅-V-'...同我一樣25LV,但係佢用技既PLAN勁過我超多-3-)
地獄迪(咪即係迪-3-'...10LV~經常除3....-口-)
戀夜豪(嘉豪~同迪一樣係10歲既角色~)
奇蹟!!....迪同豪竟然肯陪我玩瑪奇-V-....今晚仲同呀餅去賽城帶迪升LV~
連BOSS_巨石怪都打WIN埋~我就同呀餅PK喇~...係咁輸呀我-3-'...有一場兩個同一時間死!!>V<哈哈!!
|