今日起屋企冇野做...叫左葉景同泉黎我屋企玩....今次黎冇咁好玩- -'...因為呀哥都叫左fd黎...-v-']]]我起客廳訓著左...- -'
玩左陣..佢地就走左lu....]]起屋企冇野做...竟然醒起我愛奇諾奧有首好好聽既歌...即刻聽...突然上上網...
竟然搵到我愛奇諾奧首歌有中文板...仲要係薛海琪新出既歌~......好怪呀...!!!]]]]]*
P.S:愛上日文歌....*
瑪奇篇﹏*
第一章:魅魔之任務
介紹返我既GAME友先:丫叉lv30(我個姑姑,第一個朋友....對我好好!)丫犬lv30(姑姑介紹我識既...真名天南都係好好人...花名海南雞- -')
丫夜lv29(今日先識...叫呀LI/LI姐~好攪笑的*)天堂禮lv25(自己-v-')
今日呀南帶我打boss...魅魔...兩日都打唔win...我唔信今日唔得!!!...估唔到..估唔到!!學左火魔真係可以屈魅魔機...我報左仇喇!!
係因為魅魔我先至會同姑姑炒左一次....!!!!!!!我有努力到架!!>v<
待續
|