話咁快又到左禮拜一.....
頭果兩堂ENG已經悶死我- -'...
PE唔洗跑都好D-V-'.不過就要量野...
又係好悶的- -'...科學堂又無啦啦上圖書館..
最想訓教既一堂始終都係力史....!!!!
嘩...好唔鍾意DAY5同DAY4-3-
到左LUNCH喇終於-口-'''''''''
成班男仔同D女仔玩除褲..~~~
超超教左我地咩叫做格山打牛~~
一推開喬就推埋陳平.!!!哈哈
瞓多兩堂..又放學~~~~~
估唔到MICKEY有MSN- -
全部O晒咀~!!!>V<''''''''''
P.S:一日一笑容﹏*
|