ma....功課挺好的(繳交日期)
絕對冇明天交的
上星期俾ge部份今日交部份聽日交
今日俾ge星期三交
但係.....
今日放學開灰隊幹事會...
被逼做左文書...
雖然話灰隊一年先開果兩三次
但係我識打字唔識寫呀~~~~~>_<(抱頭就地滾幾下..= =)