2010 年 11 月 3 日 星期三  |
自相遇起過了多年 要說一切都是偶然
大概會有點想哭吧 回過神來已經過了十年
2010 年 10 月 28 日 星期四  |
|
羈絆 |
|
放假時好得閒地睇紅白(好遲...)
又俾佢地搞到喊...
後半部嘅時候, 佢地講咗啲同'羈絆'嘅o野
翔ちゃん:想做什麼或正在做什麼時, 擁有同樣想法的朋友比什麼都重要
相葉ちゃん:剛成立'嵐'的時候, 盡是不適應, 迷惘的事, 那時總是在一起的就是這5位
リーダー: '現在起應該怎麼做?' 也有討論這個的時期, 但是心情慢慢變得一樣, 情況發生了變化
松潤:即使各人做各人的事, 回到的還是有這5個人的地方. 經過了10年的現在, 是誰也不能少的重要存在
ニノ:我們的羈絆不只是5個人, 還有支持我們的大家. 無論經過30年還是40年, 也想像アリス一樣用深厚的友情連接在一起
雖然10週年係上年嘅事
不過依然感動到我呢啲淚腺發達嘅人
我竟然可以係聽完相葉ちゃん個句之後即刻喊咗出嚟
有今日嘅成就全靠5人的努力
最重要係5個之間嘅'羈絆' |
|
|
自相遇起過了多年 要說一切都是偶然
大概會有點想哭吧 回過神來已經過了十年
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 63 | »
|
| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|