蓁宮。小竹
二次元⋯
zoe5083
暱稱: 竹竹
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« August 2025 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2010-06-03
2009-09-16
-
2009-09-14
我愛你啦~
好友名單
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 33
今日人氣: 5
累積人氣: 1679
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
JUBEAT


VideoPlaylist
I made this video playlist at myflashfetish.com

2009 年 3 月 19 日  星期四   晴天


嘩卡卡 分類: 未分類

 

中文成績...
是美麗的XD"
除了那一份閱讀理解不合格之外...
(美中不足!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
還有那一份的聆聽有很大的恥辱之外....
(班中的一名死癈柴竟然高分過我同eve!!!!!)

所以...我e+好冇心情....

 哎呀...tommy仔...我好掛住你呀=0=|||



2009 年 3 月 18 日  星期三   陰晴不定


後悔?! 分類: 未分類

 

wow~首先...回想上星期6既事...
白色情人節...3月14...= ="
我地5c搞左個bbq...本身得17個人去...
點知可能因為天氣太好....有21個人去左...
(肥仔.呂布.家寶.家成.奶文.我.古.eve.koey.so.melody.
安仔.chung.nat.hedy.ann.thomas.kit.kelly.張祖榮.膠堯)

同...melody.eve.古.koey.chung.打沙灘排球...
zoe好叻女呀!識得開波啦!!!^^
但係我打到2隻手雨鬼哂囉...><::痛死我啦~
呀古好有打沙灘排球既feel喔!-0-~~~~~~
超級正呀!!!!>w<!!!i like it!!!

之後又話玩數字球...我輸哂囉....
佢地話要罰咩...返去...扮嬲?!
頂...笑到我同呀古仆街呀!!哈哈哈!!!
eve你D戲好到呢~哈哈=D!!!真係笑到我肚痛呀!!!>3<"
之後本身話諗住飲一罐ice黎做戲....- -"
點知我自己醉左= ="(咁我都認自己係唔飲得既-0-'')
但係之後又飲左2杯紅酒...
又係好醉既環境底下飲左一罐好多沙既ice...
...真係好難飲呀>口<|||

醉左之後同koey講左好多野...
就係咁!我同koey之間係冇秘密既=口="
又係度大喊大叫....跟住又同呀古一齊跳左落海...= ="
(成身濕哂啦-口-|||仲飲左啖海水...鹼到呢>口<嘩----)
又同hedy一齊跳舞...
又係度勁嘔...= =其實...真係好辛苦架...
嘔埋我D黃膽水出黎呀- -"
真係好鬼想死呀-口-|||"
我o個日淨係食左1隻雞翼同1條腸...
但係我俾$60...好唔抵呀!可以俾返我嘛??!!
唉...飲酒的而且確可以麻醉自己...
但真的很辛苦哩=0=||||||||||||||||||||"
唔知下一次會係幾時呢~哈哈^^"
(我很期待下一次麻醉自己的時候~)
kit話我o個日飲醉酒後..係度非..=口=|||
形象呀!!!!!!!!!!冇哂啦!!!!!!!!!嗚--------><:::::::

另外...今日係melody生日....生日快樂呀!^^
我都要好鬼多謝黃強送俾我o個條手鏈!!>3<
記住一定要搵返個袋!我等你送埋俾我架!!~XD"哈哈-

(大kali...我是為了你才打回這個blog的-
很感動吧!!!為我而喊啦~
我~會~好~開~心~架~哈~哈~=D)

 睇返自己n年前打既日記....
真係....(容我講粗口...)
真係...
真係....
好撚on鳩呀....

 



2009 年 3 月 13 日  星期五   寒冷


心碎了... 傷心 分類: 未分類

 

So Faraway...
在很久以前...已經喜歡了你....
現在已經差不多一年了...這份感情並不是一句簡單的[放棄]便可以放棄的...
[若說我不介意結果...就是騙你的-因為我真的很想跟你一起-]
這一年來...我十分用心的灌溉這份感情-
我的心情為你而改變-
你的一舉一動,是那麼的令我著迷-
你的一言一語,是那麼的令我高興-
我活在你的世界內,每天感受著你給我的幸福,只是我一個人可以擁有的幸福-
...本來..是這樣想著的...可是....直到那一天....

發現...你的目光追著另一個人...不!...不是你追著她...
而是你的目光不再停在我身上了....很傷心...
是我的錯嗎?...如是...可否原諒我?

我的心感到很痛的感覺...
不至一次,我選擇離開你-或是喜歡另一個人....
可是,不知是否天意弄人!!!!
每次當我為你而心灰意冷時,你就會主動對我好-
而我...偏偏又中了你的計-又再一次喜歡回你了~~

之前分手後的傷口雖然好回來-但其實那爸痕還在!!!
現在的你...又再一次令它疼痛...你是否想它再一次流血不止?
你是否想我生不如死?不如盡早殺掉我吧!!!
直至今天...我仍然為著你而感到心痛...

有一天,我在藯藍的天空下發現了你-
我滿心歡喜向你走過去,但我卻掉下我和你之間的烈逢-
我一個人在那絕望的深谷中,很冷,很暗...很害怕!
我找尋著那可以拯救我的光芒,但侍當我誤以為已找到那光芒時...
反而墮進更深更冷更暗的空間-
...究竟...耍何時才能爬回來?
跟你一起看著閃爍的星空?

 



I LOVE ZOE~* 分類: 未分類

"ZoE BaBy I love YoU!

ZoE-3-
你夠膽就打篇可以令我喊GE日記出黎~我就吾信你咁勁囉..最多你都係搞GAG...因為我知道~你最感動,最真實,最開心GE所有野都已經寫哂係我本簿到..點解呢~F.5先開始FRIEND呢~得閒話你知啦BABY~
我吾鍾意同人傾電話的~我吾鐘意...好多野我都吾鍾意架...MSN我都吾多鍾意架其實..不過同你GE話我覺得都OK~可能你每次都搵O岩時間都未定~真係吾明點解會同你開始FRIEND...?就算係起初同你坐得幾近都好...都冇玩到咁癲啦~?難道..一切從頂肺開始?哈哈..可能啦..
有好多野..我怕講佢比你知你會吾開心..所以吾好逼我~>口<"而且我好怕同人表達我的心情之類啦...你正一傻瓜黎GE..LAST DAY果日喊到成個白痴仔咁..眼好腫呢..雖然吾係咁好意思但我都要講架啦..我真係好心痛>﹏<"你睇下你...如果有機會..你睇下你果陣個衰樣....真係成個失業遊民咁...分分鐘個樣仲慘過乞兒仔TIM呀...OTZ"

要出街食飯~得閒再打..

打咩呀..打死你個死ZOE..!!(虐畜?)



2008 年 10 月 10 日  星期五   晴天


2008-10-10 分類: 未分類

 

周杰倫 - 回憶的音樂盒
[00:19.69]
[00:22.41]你的繪畫凌亂著 在這個時刻
[00:30.35]我想起噴泉旁的白鴿 甜蜜散落了
[00:38.53]情緒莫名的拉扯 我還愛你呢
[00:45.94]伴你斷斷續續唱著歌 假裝沒事了 
[00:54.60]時間過了走了 愛情面臨選擇.
[00:59.11]你冷了倦了我哭了
[01:03.11]一開始的不快樂 你用卡片拭寫著 
[01:07.06]有些愛只給到這真的懂了
[01:10.25]
[01:13.24]怎麼了 你累了 說好的 幸福呢
[01:17.20]我懂了 不說了 愛淡了 夢遠了
[01:21.26]開心與不開心 一一細數著 你在不捨
[01:25.19]那些愛過的感覺都太深刻 我都還記得
[01:30.17]
[01:30.43]你不等了 說好的 幸福呢
[01:33.61]我錯了 淚乾了 放手了 後悔了
[01:37.70]只是回憶的音樂盒還旋轉著 要怎麼停呢
[01:44.70]
[01:56.50]你的繪畫凌亂著 在這個時刻
[02:04.48]我想起噴泉旁的白鴿 甜蜜散落了
[02:12.51]情緒莫名的拉扯 我還愛你呢
[02:20.76]而你斷斷續續唱著歌 假裝沒事了
[02:28.70]時間過了走了 愛情面臨選擇
[02:33.66]你冷了倦了我哭了
[02:36.79]一開始的不快樂 你用卡片拭寫著
[02:41.00]有些愛只給到這真的懂了

[02:47.22]怎麼了 你累了 說好的 幸福呢
[02:51.18]我懂了 不說了 愛淡了 夢遠了
[02:55.41]開心與不開心 一一細數著 你在不捨
[02:59.39]那些愛過的感覺都太深刻 我都還記得

[03:04.27]你不等了 說好的 幸福呢
[03:07.29]我錯了 淚乾了 放手了 後悔了
[03:11.64]只是回憶的音樂盒還旋轉著 要怎麼停呢

[03:19.83]怎麼了.. 你累了..
[03:23.72]說好的.. 幸福呢..
[03:27.75]我懂了.. 不說了..
[03:31.31]愛淡了.. 夢遠了..
[03:35.13]我都還記得~

[03:37.00]你不等了 說好的 幸福呢
[03:40.25]我錯了 淚乾了 放手了 後悔了

[03:44.48]只是回憶的音樂盒還旋轉著 要怎麼停呢