呵呵呵!好開心哩~今日我地去左海洋公園玩呀!
D「人」勁好笑囉!
係巴士站o個陣都已經有一條友嚇到我地死死下咁架啦~
唉--------------------________________________""""
o個度係勁多人的啦~o個D咁o既死人「嘩鬼」好恐怖呀]]]]]]]]]]]]]]]]]''=0=
衰蚊仲喊左出黎呀_______________))))))))))))))))))))))====
我只去左一間鬼屋咋!因為我覺得好似太恐怖......心臟頂唔順呀嘛!!!!!!!"
So...我都係玩左好多的機動遊戲呀-----!!!!!!!!!!!!!!~~~~~~~~~
>口<""
其實o個間鬼屋我都係成程捉實6麗唔放!!係勁唔敢睇佢地囉~
佢地仲要特登走過黎叫我地快D走........"
因為衰蚊同6麗唔敢向前行呀!!!!!"
So...最後由文仔同心2一齊「打頭陣」呀--------->///<"
但真的好恐怖哩~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
到走o個陣發現冇車俾我搭返油塘.........
So...最後我同文仔一齊去左心2屋企過夜呀!!!!
我地狂咁打機.打到通哂頂!!!!!!!!!!!!
Yeah!!!!好開心呀!!!!!
最開心的是o個D機動遊戲係勁正呀!!!!!!!__________]]]))))))))
>w<//// |