Cursor by www.Soup-Faerie.Com

 

                         

                                 

                 

                                                                                                                                                                    

                

                                        

zoesdiary
暱稱: "獨一無二""◆亞童﹏*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
V!CKY"]]
["◆小恩!×°
"..*×黑•"*..
‵‵S!U*琳子..
*。〝初吻﹏
呀yan
佩:]
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 2 日  星期五

 

 

今日落左好大雨也...令令哇"/\/\*

搭巴士個時...個司機好鬼死好人...=.="

返到學校...見到v!cky食梗牛角包...好好味也...仲話星期一請我地食蛋達tin...THZ先啦"/

I.S...講密度同W.B...呢課好似難左D"=3="

MATHS...俾亞崔搶左我本'鹹'書黎睇...咁我睇咩喎...>3<"

之後愛因斯坦無啦啦鬧人...嚇死人咩...人地係到玩梗嫁嘛"

息1...去左當值"

ENG...講W.S...悶都悶屎人啦""

家政...今次係最簡單GE一次也...我同亞珊個組做得最快...

D楊枝金露都係最冷(不過亞珊個個冷D...嘻~/\/\*)""

LUNCH...D野好好味也...不過有D酸...=.="

之後唔知做左D咩...之後就玩心理測驗...點知...原來我係一個容易'失身'GE人...危險""-口-''

普通話...本來係中文...之後掉左堂...有小小無奈...不過對住MISS孫都好過對住條嘟嘟魚"

音樂...真係頂你個肺咩...之前又係你話下堂先考...不過好彩我係下堂考...呵呵"

但真係要讚下亞佩也...好勇牙你...佩服你"/

放學...因為今日落左好大雨也...所以唔駛留堂...搭巴士...唔知痴左冰條線...=.='

之後就同亞珊去左呀YAN屋企...不過去之前當然要買炸雞脾食先啦...勁好味WOR"

之後扒左係張沙發到...THEN...食雪糕...自已煎漢堡排食...唔...好味"~/\/\*

跟住就返屋企LU~""////

 

 

唉...因為下個禮拜就要考試啦...所以要努力D溫書...

SO...諗住由聽日開始唔打日記...不過梗係會玩'一陣'電腦嫁黎...

決定考完試先慢慢玩"/好乖也"]]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

我發表既時間係︰2006-06-02 07:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]