|
今日落左好大雨也...令令哇"/\/\*
搭巴士個時...個司機好鬼死好人...=.="
返到學校...見到v!cky食梗牛角包...好好味也...仲話星期一請我地食蛋達tin...THZ先啦"/
I.S...講密度同W.B...呢課好似難左D"=3="
MATHS...俾亞崔搶左我本'鹹'書黎睇...咁我睇咩喎...>3<"
之後愛因斯坦無啦啦鬧人...嚇死人咩...人地係到玩梗嫁嘛"
息1...去左當值"
ENG...講W.S...悶都悶屎人啦""
家政...今次係最簡單GE一次也...我同亞珊個組做得最快...
D楊枝金露都係最冷(不過亞珊個個冷D...嘻~/\/\*)""
LUNCH...D野好好味也...不過有D酸...=.="
之後唔知做左D咩...之後就玩心理測驗...點知...原來我係一個容易'失身'GE人...危險""-口-''
普通話...本來係中文...之後掉左堂...有小小無奈...不過對住MISS孫都好過對住條嘟嘟魚"
音樂...真係頂你個肺咩...之前又係你話下堂先考...不過好彩我係下堂考...呵呵"
但真係要讚下亞佩也...好勇牙你...佩服你"/
放學...因為今日落左好大雨也...所以唔駛留堂...搭巴士...唔知痴左冰條線...=.='
之後就同亞珊去左呀YAN屋企...不過去之前當然要買炸雞脾食先啦...勁好味WOR"
之後扒左係張沙發到...THEN...食雪糕...自已煎漢堡排食...唔...好味"~/\/\*
跟住就返屋企LU~""////
唉...因為下個禮拜就要考試啦...所以要努力D溫書...
SO...諗住由聽日開始唔打日記...不過梗係會玩'一陣'電腦嫁黎...
決定考完試先慢慢玩"/好乖也"]]
|