|
今日...又遲左...點解成日都係咁嫁...但真係好中2訓"-口-"
返到學校...發現原來西屎份UT卷要簽名...X╳YZ你咩~
算...我身家清白...欠一次俾你又有咩所謂~之後竟然話可以星期4先交...玩晒啦~"/
ENG...做LISTENING...差D訓著左~""
息一...落左去食餐蛋治...點知見到雀屎...就立刻走佬...巧核突也"
EPA...講書同作業...都唔知自已做梗單咩~!?"
MATHS...無啦啦係到叫我地讀野...真係彩你都傻也...跟住成堂就係到寫[野]...得閑寫下筆記咁"
息2...交返封家長信俾MISS劉...安針晒~"
GEOG...做工作紙...做到傻左~"
中屎...差唔多成堂都係到睇書...好好笑也本書...之後叫人答問題...
好彩我醒...一早拎起左~不過叫到李志樂個時...因為佢係支籤到寫左D兒童不宣GE野...
俾人捉左去訓導...悲哀也~"
LUNCH...同亞珊..佩玩換鞋著...都KAI嫁~"
中文...D人出黎匯報...勁悶哇...之後嘟嘟係到XXX...真悲哀~""/
放學去左打陣[冇氣排球]...就向呀YAN屋企出發LU~
之後買左芒西食...勁好味哇~幸福~/\/\*
之後我地3個都癲晒...成班癲婆咁...無啦啦傻左~"
之後玩到5點幾就返屋企LI~""////
|