|
今日個書包好輕...帶左2本書咋~
不過係架巴士到俾人迫死左...
返到學校...就好乖咁溫書...(因為尋日唔記得左溫...朝頭早先記得"=3=)/
UT...好彩都識...不過大部份都係亂做"
中史...唔洗上堂...曉彤同學個組出黎匯報...幾好也...俾左都幾高分"
見到佢地個組咁好...1息就乍乍淋綵排...都OK~
MATHS...當MISS 梁要我出黎刷黑板個時...瘀到爆...
個時忽然之間唔記得左自己身上有MP3...仲有條線"突"左出黎TIN...
就乍乍淋返埋位放返部MP3...之後俾人笑...嗚嗚""
2息...繼續綵排...巧緊張也"
中文...嘟嘟教詩喎...悶哇...
之後亞崔無啦啦係到滴眼藥水...仲話個D係迷姦水TIN...都KAI嫁~"
I.S...教布朗運動...彭SIR係到"做運動"...好笑也"
LUNCH...都係繼續綵排...超級緊張也"
GEOG...到我地匯報...都幾好也...KEKE"><"不過差D開唔到個訪問也...=.=
之後問問題個時...班男仔都變態嫁~"
中文...本來係普通話嫁~後尾嘟嘟調左堂...都好...橫掂都係自修...不過見到嘟嘟就有D反胃囉~/
放學...去左打排球...好好玩也...不過之後...
無啦啦ESON又要打...跟住連梁嘉喬都打...佢地好變態也...都唔知係咪打GE~"
之後...亞雞因為搶左呀YAN個波...呀yan就喊...無奈LO~想點喎~
籃球一定會搶波嫁啦...唔通佢地個個都喊咩~"
THEN...打多一陣...就走LO~""////
|