|
今日...食左米粉...好味~"^^
之後返到學校...就抄左ENG W.B...KEKE""...
今日...珍珠終於都黎啦~巧大風大雨也"雖然中2落雨...但唔中2大風也""/
ENG...做CORRECTIONS同ERS...大風''''
電腦...訓左1陣..寫左1陣...就落堂LO""
I.S...派卷...得30分...唔合格也"嗚嗚""
EPA...分組討論...5錯5錯"
LUNCH...玩左1陣...之後就落去買野食...勁大風...亞崔話落去要帶2本書擋風喎~
我梗係冇啦~之後個頭就宣布死亡...亂晒""THEN...買左2袋雞翼請亞珊..佩..崔佢地食~
MATHS...聽左成堂MP3...但都好乖...都有聽書"
中文...聽左成堂廢話"/
THEN...走人...呀YAN個老豆黎接佢...就同亞珊扮同亞灝講野...
上左車之後...就同亞珊聽MP3...蠻好聽唷~'
之後就返屋企lu~""////
仍然大風...
|