| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 17 日 星期六 |
| summer delight |
分類: 日誌 |
琴日係summer delight(夏之曲xd)
8:00自動動L
前一日我去左人地家家
所以要早d返去- -"
2:00到左元朗劇院
鄭sir都未出現(唉~)
等左30min啦...就去得啦
諗住過到去我地會好忙....
點知..hea住過左2個鐘
好ya XD彩排..choir真的正到爆啦
5:10可以食飯..無奈既係冇地方食
1個初中生咁快要乞食(講笑~只係冇位姐)
一係就坐係到睇show..一係就冇野做
7:30開show...10:00先有得唱
真係辛苦啦
summer delight我地choir唱完There's No Business Like Show Business
就完完完完完完完了
同鄭sir影左相相
happy ;)
|
|
發表時間:當日 唔知幾點=]
作者:游泳池
俾CommEnT!!
| 多謝你睇this文章。呵呵!
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 199 | »
|