| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 11 日 星期日 |
| 賣舊書 |
分類: 日誌 |
是日天氣熱到爆炸...
都唔知熱到幾多度啦下...
8:30就起左身要係人地屋企返返去
黃浦---->屯門...
10:30去到輕鐵站(都好快8:30-9:30都係食早餐)
之後見到一個小學同學..
一傾就傾到11:00
時間詔得好快''我個頭已經出晒汗啦
11:45去到學校要賣舊書啦
本來我同阿dad昸情緒係好冷靜
睇到d人睇完我d書又唔賣
我就開始好心急
d人一行尼呢..
我就話:「喂..好平呀~買d啦!!」
見到d伍時暢即時走過去..
叫佢地幫我買...
終於係2:25清晒我d Form.1書書啦
我地因為好平...不過都有成200-300蚊啦..
都好好啦~原來個d人最後20分鐘呢...
d書會賣到10-15一本
有d人CL書+中屎書都係$20..
係唔係好平呢
各位升百周Form.2既人呢
聽日係返8:30...訂書9:00-1:00...Form.2賣舊書係10:45-11:45~
大家記住啦...
我係咪好好呢...
留個Comment俾我啦,唔係我會好hurt嫁
唔該你地啦!! =)
|
|
發表時間:當日 唔知幾點=]
作者:游泳池
俾CommEnT!!
| 多謝你睇this文章。呵呵!
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 199 | »
|