尋日返學校返d吾知咩 [中文說話練習]
悶到爆...
本身我系最好果個嘅...
(我嘅說話能力比人讃過5次好嫁)
點知...
第2次果時失左手...
最好果個位比左豆...
不過 ''麥老d'' 話我個開頭好,,
結尾差先吾系最好姐ma,,
我諗我系第2好果個...
哈哈!!!
--------------
另外一件事
放學果陣...
我地"6c 3大美人"(我-夢-icecream)
諗住搭lift...
點知"撞"到牙婆,,
跟住我地就緊系昆佢$嫁啦
kaka,,
佢牙真系正一死蠢泥嫁...
佢真系信佢走之前應誠左我地話請我地食野
我地咪系同一個站出囉...
$2.4姐ma,,
$2.4食到值廿幾蚊野喎
緊系出啦...
e家佢又多左個花名啦!
叫 ........ 水魚占 牙!!!
哈哈哈哈!!!
ENG/=]
|