28-5-09 (THU)
今日幫余太化左個妝...
不過余太唔肯出鏡呢!只係肯比我影相keep 底!!
我緊係尊重客人啦~~
余太好好人,好nice 呀!
我地約左12:00,佢11:30已經打電話比話請我食lunch喎~
第一次見面太客氣啦!!最終我都冇去到食lunch...
等佢食完係地鐵站join佢,之後我就帶佢返公司化妝!!
余太今日送左份小禮物比我呢!!
仲幫o親我買左支mary kay護唇脂添~~~
(我化妝時幫佢搽左mary kay護唇脂,一試佢就愛上左 )
多謝余太對我o既信任!!
分類: MAKE UP |