今日下午去左上水 Esther 家中上堂
Esther 主要想學修眉同埋日妝..
Esther 好 nice 同佢都幾好傾呀!
原來佢係中環返工...之後我問佢點解唔去佐敦上堂?
佢話唔熟果邊喎,所以今次選擇我上門教她!!
其實上門都幾好呀...客人可以安坐家中上堂...
始終係自己地方舒服D 麻!!!
Esther 下年12月就做奶奶啦!!
仲主動問我攞左咭片..話果日搵我幫佢化妝添!!
多謝你o既信任∼∼我等你啊∼∼∼
winly係個好鐘意發問o既女仔.. 而且學野仲好快添....你好叻叻呀!! 化得好好呀!! 佢仲話要跟我學埋整頭添!! 太好啦~~~
有關個人化妝班資料可e-mail 到 [email protected] 或私人留言查詢!
TOLLY 同CRYSTAL 主要係學化日妝~~
2位都急住要學...話趕住用喎!!
由於學生不同意放妝前妝後相~
所以比大家睇睇上堂o既情況!
學生TOLLY 正在學習遮遐
學生CRYSTAL正為自己化眼影啊!
好開心葉小姐再次搵我幫手~~~
今次係為5位姊妹淨做髮型!!