23-4-2010
今日同vikki 試妝....過程好順利!!
最重要係客人滿意呢!!
vikki 婚期係29-5-2010
vikki 之前已經註冊左架啦~~
所以今次係補返擺酒...
由於vikki 唔想放妝前同妝後~~
所以唯有放個髮型比大家睇啦!!
3-4-2010
今天早上為姊妹團化妝...
地點又是元朗近近的~~~太好了!!!
27-3-2010
恭喜晒新娘子camay !!!
我同camay 識左10幾年架啦!!(唔經唔覺又10幾年)
祝一對新人百年好合,永結同心!!
早上的造型~~
晚上轉左另一個褂頭
敬酒造型
相機忘了叉電....影得好小相....又冇咩時間影!!
好開心當晚見返好多老友呀~~~
新娘子大日子係27-3-2010
由於新娘子唔願出鏡...@@
唯有post 住個髮型先啦~~^^
FAYE FAYE 好上妝啊!!!
好高興識到你呀!!見你咁滿意我好開心呀!!
當晚仲不停讚我...TKS!
期待你o既大喜日子!!!