今日放學去左McDonald's ...之後有人問路...問劉皇發係邊...好彩唔係我答...之後行左一陣又有人問路...今次佢用'煲冬瓜'問...佢問咩離港碼頭係邊(以我既知識我惗係咁掛...)好彩有個同學幫我渣...(其實係佢被人問我插入而已- -)我惗會唔會有何鬼佬黎問呢.....不過最後係冇架...