Keroro_blog**
Keroro到達藍星喇!!
各位藍星人要上嚟_
睇下Keroro嘅發現`
仲要多support呀!
記住要多留多啲cm喇_
唔留我用Kero球..
對付你架!!
zsich
暱稱: 蕉邱
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
100?
2008-08-21
熱熱熱
補貼:王立圾屋企party...
表妹嚟咗slp ovr`
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Cristian_ my space
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 28
今日人氣: 0
累積人氣: 1131
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 14 日  星期一   時晴時雨


補貼:王立圾屋企party一下*好玩的一天 疲倦 分類: 未分類

今日係一個大好日子!!
開心的一天都有啲嬲嘢..
唉__今日攞翻啲舊書
自己心急..又冇check翻..
結果翻到屋企先知少咗本cL書
約咗人`趕時間__
個老豆死都要鬧我一大餐..
仲要親自同我翻學校_
要我搞清楚*攞翻本書喎~
((*屌*))
搞咗勁耐先話比人攞咗_
仲話本書攞唔翻..
唉__失敗的我..之後遲大到..
去到M記`見到佢哋就行啦~
撘火車去上水*見到靖彤..
((*瘦咗啦*))
但係..都係高度問題啦=D
哇咔咔_算`唔笑你囉
之後我哋撘村巴去加州
到咗之後即刻入屋_爽了=]
靖彤攞咗盒百幾蚊_
在英國買嘅Harrods朱古力
MINT CHOo*
好難食吖!!
跟住就出去打排球>
tsz*係OK勁人..
徐Q係超級勁人!!
我發覺我打得都唔錯_
呵_徐Q?!
跟住班男仔同YING嚟咗,
之後入翻去食薯片..
跟住__又出翻去打排球!!
之後等咗勁耐先去club house..
*{{以下部份因time的問題..用Q的再改_soR}}
係個波波池度拋黎拋去..
又笑又大嗌
比人鬧..=^="
話咩6歲以下喎..
OK囉~
跟住呢 '
就係到玩true  or dare _ 0.0"
我,,徐Q,,芷琪,,可兒,,樂欣,,欣琪,,曾守仁,,曾廣熹,,譚駿軒係到玩..
樂欣同曾守仁係咁比人玩..
kekeKERO 哈哈
d男仔好低能囉!!
跟住呢__
有次轉中欣淇,,
欣淇簡dare,,
死梗!`
要佢去出面counter問d人..
"吾該o個邊d雜誌可吾可以買咖!?"
d人知我地玩嘢啦!!
勁唔gur咁_洗唔洗吖?!
其實開頭係講呢個係話
"吾該我想要1000本雜誌,可吾可以幫我訂呀!?"
但係佢哋又驚..
所以改左囉-_____________-
跟住番入去繼續玩,,
跟住因為就快落雨..
所以番去先..
番到去
趁佢未洛雨
就同芷琪_Q佢地打排球..
好好玩呀=]
跟住呢__
就食多陣野..
影埋張相就走啦..
我同Q`CC佢地搭叔叔車走啦..
冇位坐的就自己坐車走啦..
byebye~
叔叔好好人..
車我地去到新達..
遲d再poZZZZZZ相啦~
會補的!!

*特別鳴謝徐Q啦xDDDDD"

補相時間到!!
 
靖彤送的朱古力:;

















訪客留言 (返回 zsich 的日誌)


kimmychui 於 2008-07-19 06:49 PM 發表:
suB`
點解要特別嗚謝我既?? =)
ha!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sinying1211 於 2008-07-17 05:33 PM 發表:
倩瑩留cM 俾keroro 啊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pricilla315 於 2008-07-17 10:26 AM 發表:
- sub*`
- 芷琪離留cM比你=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]