今日去新娘潭燒野食 等巴士嗰陣.. 見到個"雷ho林"_ 佢本身見唔到我 喺度同d..4`5歲嘅妹妹玩 又追 又跑 又圍圈.. 咳 - 有d冇奈嘅感覺 佢一見到我_ 即刻停咗..走去另一邊 到咗之後 就玩下..食下嘢咁囉~ 之後差唔多4點幾 就走咗嚕... 都ok開心啦今日 但係冇帶相機冇影相