翻左幾日學 , 雖然個班d人都唔熟 好悶 留班真不爽 班上d人好嘈 安靜訓覺都唔得 不過咁都好 訓唔到就認真聽書
好好學習 今年要全科合格升班! 不再頹廢!
第一次寫-.- 唔知打咩好
日日都好悶咁..~
前日染左個金毛..~ 唔知好唔好睇呢...
唔知講咩好-.-..唔打了