今日6點半到起左身
之後換3去搵布子..然後就去搭車
去到輕鐵站見到波波
去到天水圍同刷刷聽歌
之後周圍行左陣..跟住就落去集隊
上到去同黎軒,汧吹水
之後落左去行陣
lunch..啊sir請,都幾飽
我地有幾個個男仔每人食左$58,所以我走之後都比番$40啊sir
之後同刷刷行番去
番到去坐左陣..之後又要集隊
然後坐係度同堅叔吹水同睇人跑
睇睇下落左去行下..跟住同布子係下面吹水
4點幾走得..同文超佢地一齊番
番到屋企食左d野..6點半到訓左
9點幾醒左..之後沖涼
沖完就打機
聽日推鉛球..不過都冇獎囉嫁啦''
|