最後1日考試 考生物..我諗合格掛 放學番屋企打機''
ih應該都吾合格嫁啦 物理合格我諗都得既 放學去左網吧有:刷刷,潘仔布子,啊傑,lo,宏,李日豪 我地打左陣黃志安同d班d人黎左 過左1個中之後李日豪走左 玩到2點幾去左食野 食完宏搭車走先 之後去左啊傑度玩 6點半到走左 番到去幫啊哥洗埋d衫就打機
今日鮑魚生日''生日快樂'' 中史.吾係好識 化學.ok啦..除左d符號果度 放學.同潘仔番左我屋企囉禮物比鮑魚 比完去左搵文超佢地 之後去左篤波 篤完同潘仔去左7仔買野食 食完就番左屋企
今日考數同英文聆聽 數我覺得都幾易..不過有題堅叔佢地話我錯左~_~ 聆聽,今次我覺得易過上次..起碼我聽到d 放學去左飲茶 1點幾到去左篤波 篤完去左網吧搵汧 打完機去左買生日禮物比鮑魚 買完行左陣就番屋企 ''鮑魚生日快樂''
中文開頭做到想訓 不過都冇訓到 好似最後15分鐘到做完 一定吾合格嫁啦 英文都好快做完 因為亂做左ok多下 之後要補數同化學 補左2個中到 之後同潘仔,汧去食野 食完去左網吧 玩玩下刷刷黎左 3點幾文超同肥鋒黎左 5點到文超,肥鋒,汧走左 6點同刷刷潘仔走左