今日10點幾起身=去左唱K…唱完.去左粉嶺*之後返太和∼同希希果D打左陣藍球”好熱’’返家家=CM
今日無返學好辛苦..又發燒屌=.=
成日係屋企玩電腦..我要CMㄚ*
都無咩好打..cm=
依兩日都發燒…好辛苦ㄚ.都無咩好打==cm..
今日無野好打!我要CM..
大B..細B..豆章*..
祝你地生日快樂!..