唉!今日好早返龜..熱死人=.=依排好多野煩.朝早十點起身去左唱K.好開心.之後去左食野~食完行左陣.......好辛苦ㄚ.依排都五想出!
能夠得到你~係我人生最大的幸福
我要CM....
XX你小心啲啦!成日走黎走去=_=
今日放十一點幾!之後飛的去翠平9坐〞過多陣陪邦仔返屋企換3”邦仔請飛的返太和”跟住返屋企整野果啲〞去左揾浩仔去麗公見到ok多人今日成日係麗公9坐、過多陣見到黃鋒同九哥一齊話岩岩放學.....之後九哥返龜:黃鋒都陪我地9=_=7點幾返龜食飯要做
個乖乖仔>_<我要CM呀~
今晚勁開心同><傾電話
吾打喇”C/\/\.......
唉!依排好悶又吾想落街”哈今日上英文堂勁好玩”係甘屌個老師成班係到玩吾聽書)個老師勁無耐囉!哈哈
CM仔