琴晚本來點幾鍾諗住訓...點知訓唔著..出番去玩電腦..*同吳立傾電話..!傾左好多野..!佢問左我好多同黑佬之前o既野..!我唔知應唔應該答佢..!最後..我答左佢..因為我唔想再呃佢..!講左好多野俾佢知..!雖然係講左好多..但係..個d 野只係佔4份1!!*傾到4點..佢要訓覺..!今朝..6點半起左身..!之後打俾爸爸榮..之後再打波仔..!兩條友仔..好似傻下傻下咁..冇咩反應=0=無奈囉!!之後慢慢整下野..!就搭車落去搵爸爸榮啦.!!一齊係等波仔..!=0=''要人等嫁!!搞錯..*之後去太和..冇野做..企係到諗左一陣..去邊..最後決定左去網吧..*>0<''番學o既日子已經進入1個月時間了!!不過..我仲係成日都唔番學..!可能讀埋哩1個月..我就唔會再著到校服..!唔經唔覺..同佢又散左2個半啦!!唉>0<''而家o既我..唔會再去諗..想同番佢1齊!!因為..算啦!!相信有緣o既話..就算大家唔搵大家都會係1齊番..!唔想去強迫一d 野番黎自己身邊..!講真..雖然我同佢散左2個半月..但係..我仲係未習慣同佢分開o既日子..!決定努力搵工..!用工作黎麻醉自己..!!!*唔好俾時間自己諗野..><'''
下午,,*我又去左珊瑚堡食野.*冇諗過黑佬真係番工..!嘩..一入到去..望左一眼..!就見到佢啦..!好唔知點..我同豆腐係到食野..!一到講佢..!之後佢送餐包同湯個黎...同我講野..!*好驚..我講番之前d野講到喊!><點知佢咁岩休息,見到我喊...!好魚牙..唉!!!之後佢坐係我後面台休息..但係我地仲係講緊佢..!我唔知佢聽唔聽到!!之後坐係間野坐左好耐..!之後一見到黑佬得閒..!就叫佢過黎埋單..!之後走個陣..同佢講左句野..!之後就走左啦..!今日傻左啦..係咁喊..!我又再次流眼淚!!唉><我哩兩個月..真係撐得好辛苦..你知道嗎黑佬??我好想你教我以後o既路點做!!! |