2006 年 5 月 26 日  星期五   晴天


買333開心!* 分類: 未分類

今朝..*6點9起身..不過超眼訓..琴晚訓唔著..唔知做咩..!之後整野..出門口..手先去左搵caca..!過左佢屋企..之後9點幾到..去左大埔唱kkkk!!!之後唱到12點幾..我地就走左..!去左行街..!我又再次經過黑佬做野o既地方好多次..!係到兜左好多個圈!之後我去左買33333..!之後再買左條褲...!我同caca去左飲野..吱喳之後都黎左..!傾計..!我地又係上水行左一陣..!陪吱喳買33333!之後佢走左..caca都陪我番屋企拎$$$$出去買鞋..買完野..!之後我去左搵胖胖睇戲..!睇鬼片!!不過1 d 都唔恐怖!!勁嘔心牙..!>0<''睇完戲..我地就1齊搭車番沙頭角..!我番屋企..之後玩電腦..傾左一陣電話...沖涼...食野..!呵呵..今日心情都算ok..!雖然仲未可以同番黑佬1齊..不過可以接近到佢..我已經好開心...見到佢而家咁乖仔...咁努力番工..好開心..!我都要努力..!因為黑佬都努力..!我愛你牙李耀輝>3<''



2006 年 5 月 25 日  星期四   晴天


沙頭角...* 分類: 未分類

今朝..冇番學...因為黎M ..M痛..!之後訓到2點到..起左身..玩電腦..冇野做..!就落左去買M巾..*落到去上左家榮屋企..係佢屋企同佢傾左陣計..玩左陣電腦..!之後佢陪我落街買煙..我再自己去買M巾..!佢番左屋企..吱喳落左黎..同佢去左8 寶梯坐..!之後傾左一陣計..我就自己去左收眉..之後我就搵迪琪同佢坐左一陣..!我就番屋企啦..番到屋企要教我表弟做功課..之後我就沖涼...玩電腦..!>3<''



2006 年 5 月 24 日  星期三   晴天


網吧..><'' 分類: 未分類

琴晚本來點幾鍾諗住訓...點知訓唔著..出番去玩電腦..*同吳立傾電話..!傾左好多野..!佢問左我好多同黑佬之前o既野..!我唔知應唔應該答佢..!最後..我答左佢..因為我唔想再呃佢..!講左好多野俾佢知..!雖然係講左好多..但係..個d 野只係佔4份1!!*傾到4點..佢要訓覺..!今朝..6點半起左身..!之後打俾爸爸榮..之後再打波仔..!兩條友仔..好似傻下傻下咁..冇咩反應=0=無奈囉!!之後慢慢整下野..!就搭車落去搵爸爸榮啦.!!一齊係等波仔..!=0=''要人等嫁!!搞錯..*之後去太和..冇野做..企係到諗左一陣..去邊..最後決定左去網吧..*>0<''番學o既日子已經進入1個月時間了!!不過..我仲係成日都唔番學..!可能讀埋哩1個月..我就唔會再著到校服..!唔經唔覺..同佢又散左2個半啦!!唉>0<''而家o既我..唔會再去諗..想同番佢1齊!!因為..算啦!!相信有緣o既話..就算大家唔搵大家都會係1齊番..!唔想去強迫一d 野番黎自己身邊..!講真..雖然我同佢散左2個半月..但係..我仲係未習慣同佢分開o既日子..!決定努力搵工..!用工作黎麻醉自己..!!!*唔好俾時間自己諗野..><'''

下午,,*我又去左珊瑚堡食野.*冇諗過黑佬真係番工..!嘩..一入到去..望左一眼..!就見到佢啦..!好唔知點..我同豆腐係到食野..!一到講佢..!之後佢送餐包同湯個黎...同我講野..!*好驚..我講番之前d野講到喊!><點知佢咁岩休息,見到我喊...!好魚牙..唉!!!之後佢坐係我後面台休息..但係我地仲係講緊佢..!我唔知佢聽唔聽到!!之後坐係間野坐左好耐..!之後一見到黑佬得閒..!就叫佢過黎埋單..!之後走個陣..同佢講左句野..!之後就走左啦..!今日傻左啦..係咁喊..!我又再次流眼淚!!唉><我哩兩個月..真係撐得好辛苦..你知道嗎黑佬??我好想你教我以後o既路點做!!!



2006 年 5 月 23 日  星期二   晴天


-0-' 分類: 未分類

今日..*冇番學..訓到4 點*之後起身..玩電腦..之後傾電話..! 7點幾..孫c 同佢老豆黎左接我..!之後去左佢屋企..傾計..*過多陣..食飯..!食完飯..我就同孫c 落左樓下..佢送我搭車..!番到屋企..沖涼..!整下野..!玩電腦..同埋傾電話..!***



2006 年 5 月 22 日  星期一   晴天


見工面試>v<' 分類: 未分類

今朝..*6點半到起身.!**之後..整野..出門口..!出到粉嶺..同牙靖一齊食早餐..!!!食完之後我就同孫c 一齊搵埋細c 搭火車番學..!番到學校..好悶..!冇咩心情睇報紙今日=0=''之後傾計...第1 個小息同豆腐貓貓一齊早退走左..!之後去左中銀開戶口..!哈哈^^*開到啦..開心..!之後再去左吉之島個邊間''珊瑚堡''食野..!其實...........(  )  係因為想見佢一面而去食野..!但係失望..最後見唔到佢!食完野..陪貓貓買野..之後佢搵條仔..我同豆腐去左唱kkkkk!唱完4點幾..我要番上水..見工!!咁豆腐就番屋企..!去到m記..好多人面試..!之後我等左一陣..到我面試..!唔係好識講野..!不過都已經講得好好嫁啦..!kaka!!!!唔知請唔請我呢!!!!面完試..去左搵琨..賢..敏兒...係上水行左一陣..!之後我就同佢地一齊食飯..!傾左好耐計..再行多一陣..!就番屋企啦...!''唔知下次再去珊瑚堡食野..會唔會見到你呢??希望我下次再去o既時間..你會係到啦..!>0<''雖然唔可以同你講野..但只係見你一面..我都覺得好足夠了!!!!!*



127suen
暱稱: SUE|\|*
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-11-18
心情十分好^^
沒有上學..*
早退行街,,*
萬聖節..*
文章分類
全部 (258)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*云 云*
*恆 恆*
*衫 衫*
*細DEE*
*貓 貓*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 258
留言總數: 11
今日人氣: 3
累積人氣: 8227
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed