今朝...好早...6點幾..孫c 打黎..!之後叫我早d 出去..!但係因為我牙公去左晨運!!!=0=''我又要問佢拎$$$$所以..出唔到黎住..!之後孫c 好早咁出左去先啦..!之後我7點到..問我牙公拎$$..同佢嘈左一陣..!我又好抆..知孫c 自己一個係火車站等緊我..!之後..我牙公開頭唔肯俾$$我..!之後佢過多陣..!俾$$我..叫我早d 出去..!咁我就..好快咁搭車出去搵孫c..!出到去..!買煙..!坐左陣..!之後就趕住番學..!!!番到學校冇遲到,,岩岩好,,!之後...照常上堂啦..!!今日都唔算太悶啦!!!!之後...成日都自己一個..!唉><最後個3堂...去左同祉工傾計!!!之後放學..!!!要留係學校整野食..!!6點幾先係學校走..!嘩..番咁耐學..都未試過一日冇遲到..唔早退..仲要留到6點幾先走,,!勁牙今日!!!嘻嘻...放學行去火車站個陣..見到..珊珊..!之後同珊珊傾左陣..!就搭車番上水啦..!番到去..搭車去孫c 屋企落下搵佢..!同佢傾左一陣..!我就番屋企..!番到去..沖涼..!整野食..!msn !!!!! |