今日..*4點幾出左上水同細dee食野..!傾左一陣..!行左一陣..!差唔多7點幾..!本身諗住走..!點知寶兒打黎叫我出去游水!!*之後我就出左太和搵寶兒同埋珊珊!!!去左寶兒屋企先..!之後一齊落去..等埋珊珊!!我地就行去游水啦!去到....=0=''勁多人!搞掂曬d野..!我地就落水..!嘩..d 水超凍牙>3<''就黎凍死,,!游左一陣..!頂唔順..!入左更衣室一陣..!之後先再出番去..!9點幾!!!我地就走啦!!!*本身諗係去食野..!不過最後冇去到..!咁我就搭車番屋企啦..!!!!* |