琴日*一早起身..番學*真係好耐冇番過學啦,,!番到去冇遲到..!但係好悶..!個腦又不停地諗野''''''好煩>0<''之後係學校真係頂唔信...孫c 又俾人趕走左!咁我咪係第一個小息早退囉!之後兩友搵左個樓梯坐左陣..!過多陣..番左上水..!之後行左陣.食野..買埋野..番左屋企..!晏d 孫c 黎左我屋企..!咁地傾左陣計..佢走左..!唉..根住我又好想打俾佢..!真係好煩..!佢點解可以咁煩嫁搞到我!!忍住唔打俾佢..忍到我就黎死..!之後訓覺..乜都唔好諗..!12點幾彥打黎..!同佢傾左陣..*我就又訓過!!9點幾到..孫c 打俾我..!話去我屋企..!之後我地落左去食野..買煙..再番我屋企!!佢訓覺..我就玩電腦..!同胖龍傾計..傾左好耐..!之後佢就訓覺..!孫c 起身啦..!好煩惱!!我唔想俾一個咁o既男仔搞到自己好煩..好辛苦..再係咁搞落去...我會愈黎愈憎佢..!但係愈憎佢又愈愛佢..! |