今日冇番學!!但係好多人打黎..好嘈..-0-''3 點幾足知俾人嘈醒左!之後打俾牙敏..以為佢冇番學..原來佢俾人趕走左..!之後去左見工..佢見到成工牙..!激死人啦..佢唔請我..!唉..之後佢話番黎拉直頭髮,.,我就去電頭髮..咁我自己去電先啦!之後牙敏黎左...電左好耐..成3個鍾..坐到好攰...我電先..牙敏冇我咁早黎..都快過我..之後電完頭髮..牙敏話番屋企食飯..我就搵牙靖..佢陪左我去食野..之後老公打俾我..叫我陪佢同埋胖龍去食野..哈哈..老公都剪左頭髮..仲染埋頭髮添..靚仔左牙..!^^*之後陪完佢地食野..我就番左屋企啦..番到屋企我沖涼..沖完涼打俾彥彥傾電話..知佢唔開心..>3<''之後同佢收左線之後我就玩電腦..!聽朝要早d 起身整個頭!kaka..^^*
|