今個新年俾上個新年小左好多利是啦!>0<''年廿九個晚落左d..*我同老公胖龍係羅湖過!!同駿哥個d番上去玩..!個晚係世豪生日!!個晚唔係hi左好多野..!hi左半粒糖同埋小小k..*之後初一一早係老公屋企同佢牙爸牙媽食飯..!之後老公要睇大小!!我就同牙牙靖個d 一齊..!夜晚老公去左打牌..等佢打到3點幾番左屋企訓覺..初二我5點幾先起身..駿哥個d 入左黎..!起身佢地同我一齊去食野..!之後我我就同d fd 玩左陣...!夜晚老公又係打牌..今次要等到佢5點幾先走..!初三我出左上水搵彥彥豬...係billy 屋企打牌*之後billy 要去搵fd..!我同彥彥去左m記食野..!食完野我地入左沙頭角..!之後諗住起程落d 個陣..!先知原來彥彥張回鄉証過左期..!之後諗住試下睇下俾唔俾佢過啦..!點知都係唔比佢番.,.,!唉>0<最後彥彥都係冇得番..!番到上去..!我都係hi 左半粒糖..*但係有好多k 牙..!個晚真係好hi..!勁辛苦..!哈哈..初四個日訓到9點幾先起身..!起身同老公落左去食野,,!食完野..我地去左搵牙柏個d..!睇番個晚落d 影個d 相..=0=''影到我好樣衰,..!之後我地上左清輝屋企飲酒..!2點幾番左屋企..!今日兩點幾起左身..!之後諗住一陣間同老公出上水睇電話..!我要換新電話牙牙牙!好開心心心心心心牙!嘻嘻^^* |