2005 年 12 月 23 日  星期五   晴天


>3<'' 分類: 未分類

今日訓到4點幾先起身牙,,,琴晚同我一個大壞旦傾電話...^^*傾左好耐..差唔多12點收左線..!!之後係牙靖到睇電視!!睇完已經1點半啦..!咁我就番左去啦..!番到去再同牙靖傾多陣電話我就教教豬啦zzzzzzz起身之後我就落左去食野啦..!食完野..我就去左牙喧屋企同佢牙妹玩左陣..!大約6點幾我就同我d fd 落左去...!坐多陣..我就番左屋企啦..!番到屋企同牙添傾番學d 野..!佢話我今日冇番學..平時番學個d 今日有好多個都冇番..!但係呢..平時唔番學個d 今日個個都有番...哈哈..真係神奇!!!!同佢傾完之後...我就去左洗白白啦...!洗完白白又同susan 傾電話//*傾下聽日平安夜有咩地方去..不過唔知點解問親個個聽日有咩地方個個都話唔知,,,不過我自己都唔知聽日有咩地方好去..!同佢收左線之後就玩電腦..!



2005 年 12 月 22 日  星期四   晴天


...!!*剪頭髮 分類: 未分類

今日唔知做咩11點鍾醒左牙..=0=''本身因為凍o既原因唔想起身嫁!!!!!!1但係我又訓唔番著喎.!迫於無奈要起身啦!起左身之後..我就玩電腦啦..!過左陣我就食野啦..!食完野..!我就出左去剪頭髮..*但係剪左好似冇剪咁..!>3<''搞錯!!!同d fd 坐左陣我就因為眼訓番左屋企..!點知番到屋企又唔眼訓啦..!咁我就汁屋啦!我都已經好耐冇汁屋,,因為成日都出街....!汁完屋之後我就食晚飯啦..!食完晚飯我就玩左電腦啦..!



2005 年 12 月 21 日  星期三   晴天


意想不到的一天!*** 分類: 未分類

今日...我有番學牙!因為諗住番埋今日之後就放假..!其實我應該仲要番多兩日...!不過呢..!我唔想番啦..!今日番到學校先知..原來我地放假放到9號牙!..嘩..正牙!kakaka...今日番學好趕牙!因為我就黎遲到o既關係..所以我要好快咁行番學校..!有好多學校都放緊假..!所以今日搭車冇咁多人!番到學校勁眼訓牙!最衰都係琴晚啦..!唔知做咩訓唔著.,.!同牙寶傾左好耐電話先訓..傾到成3點幾牙!鬧鍾響個陣勁眼訓牙!不過最後都係番左學!係學校因為班d 人好嘈牙!根本就訓唔著..!唉>.<激死我啦**lunch同個8 婆miss 嘈左好耐..!可能因為我今日真係好眼訓o既關係啦..!好抆..!我勁大聲同個miss嘈囉..!嘈左成個lunch..之後佢又話打番屋企..又話記我野..!我都唔想理佢..!放學之後我好想快d 可以走..!因為我真係覺得留係學校多1秒都想死..!因為佢地個個都要留係學校..所以我自己走先..!點知我係火車站竟然見到吳立...!嘩...我見到佢..我o 曬囉!我完全勁唔知點..!見到佢..我都唔企係佢隔離卡..!我由第5卡走到去第9卡..!之後搭車個陣係到諗..!點解我見到佢好似見鬼咁..走咁遠..走咁快..?'''*哈哈



2005 年 12 月 20 日  星期二   晴天


仲係唔舒服..唉!****** 分類: 未分類

日仲係唔舒服...所以冇番到學牙>~<''3點幾起左身...!*****不過應該冇再發燒啦!起左身之後我就煮野食..!不過唔知點解冇乜胃口..!!食左小小就唔想食..冇食到..!之後食左藥..!食完藥我就係屋企好悶咁睇碟//*睇完碟都成6點半啦..!之後再整下d 野..就睇電視啦!大約9點幾就落左去食野..!食完野..就番左屋企啦..!番到屋企又係睇電視玩下電腦又一日啦..!明天又要番學啦..!番埋聽日就唔番啦..!星期4 唔學!|<a...                                                              



2005 年 12 月 19 日  星期一   晴天


病左..>﹏<.. 分類: 未分類

日照平時咁番學...!*但係因為天氣太凍,,,所以我遲左起身...*遲左出門口..*出到門口..勁凍牙!好想快d 上車牙!之後我同孫c 約埋一齊搭同一班車..!之後出到火車站我同孫c 就買野食...之後就好快咁趕去搭火車啦!!我地仲約埋彥彥同埋細c 一齊搭車番學!佢地係大埔落車...但係我要係太和落車...!番到學校d 時間好似好難過咁..!勁無聊又冇野做..!好難捱終於都捱到放學啦!孫c 今日黎接我放學牙!!勁開心!!^^*之後我地就去左食野啦!食完野..我地係太和行左陣..就番左上水啦!番到上水我地照樣咁行街..行左去買糖糖..又行左去買夾夾..*我好鍾意我個夾夾牙!士多啤利牙!勁靚牙!!!!之後我地就去左一個公園坐..但係唔知點解坐坐下..我覺得勁唔舒服..又想嘔又頭痛...!終於頂唔順...我就同孫c 搭車番左屋企.*番到黎..我即黑沖涼..*沖完涼..舒服左d ...!我就食左小小野..*食藥..!唉..><食藥勁慘牙!我最憎就係食藥嫁啦!!*如果聽日真係好唔舒服我應該唔番學!!*                                                                              by; 孫



127suen
暱稱: SUE|\|*
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-11-18
心情十分好^^
沒有上學..*
早退行街,,*
萬聖節..*
文章分類
全部 (258)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*云 云*
*恆 恆*
*衫 衫*
*細DEE*
*貓 貓*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 258
留言總數: 11
今日人氣: 6
累積人氣: 8230
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed