今日訓到4點幾先起身牙,,,琴晚同我一個大壞旦傾電話...^^*傾左好耐..差唔多12點收左線..!!之後係牙靖到睇電視!!睇完已經1點半啦..!咁我就番左去啦..!番到去再同牙靖傾多陣電話我就教教豬啦zzzzzzz起身之後我就落左去食野啦..!食完野..我就去左牙喧屋企同佢牙妹玩左陣..!大約6點幾我就同我d fd 落左去...!坐多陣..我就番左屋企啦..!番到屋企同牙添傾番學d 野..!佢話我今日冇番學..平時番學個d 今日有好多個都冇番..!但係呢..平時唔番學個d 今日個個都有番...哈哈..真係神奇!!!!同佢傾完之後...我就去左洗白白啦...!洗完白白又同susan 傾電話//*傾下聽日平安夜有咩地方去..不過唔知點解問親個個聽日有咩地方個個都話唔知,,,不過我自己都唔知聽日有咩地方好去..!同佢收左線之後就玩電腦..!
|