今日我早左出門口...因為約左玲..點知佢又遲到..我等唔到佢..因為我見到就黎遲到..就好快咁搭火車番學..*番到學校得我一個女仔..我勁驚貓貓個d 唔番學..得我自己一個女仔好白痴嫁嘛..*點知過多幾分鐘佢地番左黎..我都冇咁驚..*今日係學校,,*今日要上我最憎個堂..(p.e)勁無聊囉..玩埋d 野..搞到我熱到死..*之後放左學去左食野..食完野我地就去左太和坐左陣..*之後我老公豬佢唔舒服..*我就番左沙頭角陪佢啦..*去到老公屋企..凌打俾我..*同我講話儀俾鬼上身..*開頭都以為佢講笑嫁..過左陣我成班fd 同埋儀一齊入左黎,,*我見到佢咁,,我就信佢真係俾鬼上身..*見到佢咁..我真係好膽心..*佢屋企人竟然唔信佢係俾鬼上身..*仲話佢係玩..*唉..我真係俾佢激死..*之後好在老公個伯伯係法師可以幫佢整走個隻野3日..*但係如果3日之後...佢都仲係未趕走隻野..*隻野又會害佢..*唉..我好希望我個fd 屋企信佢..*俾佢快d 趕走隻野..* |