今日6點半...孫c 打俾我叫我起身..!我勁眼訓..!之後我收左線係到諗...番唔番學好呢!!之後6點9都係起左身..整野..!之後照常咁出左門口..!去到粉嶺都仲係好早..!我同孫c 又買野食..之後我地去搭火車..但係我因為唔想遲到..趕時間..'''''所以冇等到彥個班火車..!之後我搭左火車番學先..!去到太和月台,,,我見到婉玲..原來同佢搭埋同一班火車..!呵呵'''''*之後我地一齊行番學..!番到去..傾下計咁...*就過多1堂啦..!之後真係好眼訓.,.我就開始訓覺啦...訓左好耐...訓到差唔多到lunch !**之後食野..!呵呵*放左學之後..!!!!我去左搵孫c 同彥一齊去好好食糖水..!食完野..我就番左上水啦..!同彥去左上中下坐係到傾計..之後我地去行街..!我地夜d 就去左睇偉業踢波..!睇左陣..我地去左m 記食野..!係m記傾左好多野..傾左勁耐牙!之後彥彥送我搭車..!我番到屋企..傾電話...玩電腦..之後沖涼..睇電視!!!
|