今日2點幾孫c 又打電話黎嘈醒左我*>0<''收左線之後..本身諗住訓番嫁..!但係..訓唔著啦=0=''之後起左身*我就去左整野食..!之後一路都係屋企玩電腦同埋傾電話!!!*之後6點幾..*牙婆整左野俾我食,,!食完野..又傾電話..!同珊珊傾..!傾左好耐牙!!!*收左線之後..*換3333*諗住一陣落去..!**
今日11點幾俾孫c 嘈醒左..!激死**之後訓番著..1點幾起身..!打俾佢..係屋企整野..之後去左佢屋企..!去到..食野..之後睇joey 演唱會隻碟..!好好睇牙**睇完我地就落左樓下坐..之後係咁買野食..一到食野..一到傾計..^^*呵呵..過多陣..我去左搵牙靖...佢陪左我去拉番直個頭!!!哈哈**勁開心牙..!終於拉番直啦!!!!!*拉直完..成個人開心曬..!做咩之前個個[[[牙孫'''''''''''!拉直完頭髮..同牙靖佢地去左買野食..坐低左食野..之後傾多陣計..我就番左屋企啦!!!番到屋企..影下相..沖涼..玩電腦..*
哩排都好小打日記..*根本唔知可以打d 咩..!同埋我自己估到一d 我唔想知o既野..!最後俾我証實左一d 野..我知道左..真係好唔開心..但係''''冇諗過會有哩樣發生!!*如果有一日'''''你地]]]]]兩個係一齊左..!我一定唔會原諒[[[你地]]]*兩個..!其實我知道[[你地]]係仲有野呃住我..!但係我唔知姐..!
琴晚終於打左俾佢啦..!*之後同傾左好耐...*真係好唔開心..!收左線之後係咁喊!係咁打俾d fd!!!之後同珊珊傾電話..!*3點幾個陣..,我見到出面落大雨..!我就打佢..!問佢係邊..!同佢講落緊雨..!之後佢話番屋企打番俾我..!我訓陣..但係佢冇打俾我..!我起身..打番俾佢*佢冇訓過覺..!之後落左街..!之後我同佢講我好想見佢..!我好掛住佢..!佢話好..我諗住夜d 落去搵佢..!
琴晚同彥彥出左旺角*好開心牙!呵呵!之後番到上水..彥彥去左搵佢牙媽!!咁我就去左孫c 到啦..!係佢到訓..!訓之前同佢傾左一陣計..*之後訓覺..!朝頭早起身..!佢番學..我就番屋企..!番到屋企..牙公竟然俾我唔番學.**之後同彥彥傾電話..傾左勁耐..!之後而家諗住出去同彥彥睇戲..!