琴晚落ddddd*等彥黎到我就同老公 胖龍..胖龍家姐 彥彥..一齊搭車落d..!牙柏個d 一早就番左上去..佢地去左東門打機先..之後先去..838..*我地11 點幾番到去838..番去個陣個房冇人..得我地幾個..!之後我地就玩''色鍾''玩左一陣..牙柏個d 都黎埋..之後再過多陣..胖龍堂哥個d 都番左黎..之後因為太多人..我地由中房轉左去大房..*哈哈..^^間好靚..!之後我叫老公幫我同彥彥拎野..!之後拎左1粒糖..!我同彥彥一人一半..之後老公俾左小小k 我..過多陣石卓又俾左d k 我..!我就已經好''hi''*勁辛苦...完全係睇唔到野..*完全唔知d 人邊個打邊個..!哈哈..*坐左係間一陣..就同彥彥一齊出去跳舞..*之後..番左入房..過多陣又同石卓 彥彥出去跳舞!哈哈..好好玩..之後係舞台見到老公同耀永佢地係對面台..之後我地3個就過左去對面台 ..同老公一齊!跳左陣...我地都番左入房!!之後我係見到淇淇..*好耐冇見過佢..攬住佢傾左陣計..再同彥彥出舞池..又見到細dee..帶左佢入我地..同佢一齊傾計..!之後佢地出左去跳舞**彥彥坐左過黎同我講左勁多野..*唉>3<''我明白你琴晚同我講咩嫁..!我會好好珍惜佢..唔會諗第2個..*你永遠都係我最fd o既fd*唔可以冇左你牙,,,*我愛你牙彥彥豬*
5點幾..我地就早左..之後番到沙頭角..我同胖龍..佢家姐..老公 彥彥 石卓去左飲茶..之後就同彥彥老公係公園到坐左陣..番屋企..*^^好開心牙琴晚!訓覺訓到7點幾先起身..!老公起身出左去同小學同學食野..!我就係屋企玩電腦..等佢打俾我我就去搵佢..! |