今日...*2點幾起身..*之後打俾矮妹..*之後我地開始整野..我玩左陣電腦先整野...!呵呵...3點幾出門口..!去到上水..吱喳唔開心..陪左佢一陣..矮妹黎左..我地去左食野..!傾左好多野..!好耐冇見矮妹啦..!好開心牙..見到佢..^^*我地係上水行街..佢買左條裙...我買左對涼鞋..!之後我地行多陣街..就去左食晚飯啦..!今日同傾左好多野牙..!矮妹肥左牙!!!不過都仲係好靚女!!嘻嘻.............*
← ← ←矮妹*同我^^*嘻嘻
今日..*11點幾又醒一醒..*之後訓番..2點幾金毛打黎叫我起身..!之後我就起身整野啦..!玩左左電腦..我就出左門口..去到上水搵金毛..佢要睇e生..我陪佢睇.過多陣琪欣出左黎..!金毛睇e生之後..我地就係上水食野..食完野我地就搭火車出mk啦..!出到去..我地去左唱k...唱到8點幾..我地係旺中行左陣..就去左食kfc啦,,!食緊野個陣..琪欣條仔黎左..!我同金毛食完野就番左上水..!琪欣同佢條仔係mk行街..!番到上水我就番屋企啦..!番到屋企..傾左陣電話...我就沖涼..之後玩電腦..!真係衰嫁..*-0-'''''''今日以為會落雨..帶左雨傘出街嫁嘛..點知個天又唔落雨..唉''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''*
今朝..*鬧鍾響..*我都唔肯起身..!因為真係好眼訓..!之後訓多陣..我牙公叫我起身番學!!!之後我應左佢一聲...*我再訓...落大雨..*之後決定唔番學啦!!根住胖胖打黎!!佢以為我番左學啦..!點知我仲訓緊..!佢話落街飲茶..!=0=''收左線..訓到11點幾醒左醒!!之後2點幾就起身..!起身..玩電腦..*傾電話..食野..!之後我出左去買煙同埋野食...番到黎..又係傾電話同埋玩電腦>0<''呵呵..*沖涼...食飯!!*
今日...一早俾胖胖打黎嘈醒左''''之後同佢一路傾..一路整野番學..*好快咁就出左門口...同佢傾電話...傾到去粉嶺火車站都未收線..!之後過多陣..孫c黎左..!我就同佢收左線啦!!!'番學.遲到..遲左小小!!!今日最頭個兩堂..miss冇番..*之後數學堂.IS.堂傾計..之後就係我最憎o既PE..啦!lunch 我就走左..!出左去上水..同細dee食野..!我地今日係上水行雲曬啦..kaka^^之後我地又去左食糖水..!好味道牙!!!I LIKE*食完糖水...我地行多一陣..就番左屋企啦..!個天今日成日落雨牙!!!天陰陰咁..就好似我【心情】!番到屋企!""沖涼.*之後玩電腦..食野..!一陣又煮野食]|!哩排唔知點解好似食極都唔夠咁..死啦..真係就黎變做大肥婆啦!*>0<''點算好牙???* *哩幾日*我諗完又諗..發現自己其實真係唔係自己想像中咁需要你..!或者係你將我由好需要你變到..*唔想再需要你..!我真係覺得對你極度之失望*你一次又係咁..兩次又係咁..*我o既容忍度唔係好多..你點解偏偏要試下我o既容忍度呢???原諒你一次唔代表我會原諒你第2 第3 4次牙!!最憎你就係成日死要面..明明唔係o既野..都要俾你話到係'''想點姐??面子可以令到你唔要我..唔甘心可以令你唔要我!你而家o既所作所為..真係令我對你好反感*真係令我沒有辦法同你做番朋友.*冇辦法令我唔去憎你!!*你又何必要因為一d咁無聊o既事係到曬大家時間?.你又何必要我由愛你變成恨你姐???* LYF 我好憎你..我好恨你..*
今日..6點幾醒左一醒...之後訓番..冇番到學..'''''之後7點幾又醒左..打俾胖胖..佢就黎收工..之後我就同佢傾左一陣..!收左線..我又訓番覺..一訓就訓到4點先起身..!起身..玩電腦..傾電話..之後金毛打俾我..知佢唔開心..我出去陪佢,,,*之後我地去左食壽司........*金毛請...多謝曬^^*之後我同佢坐左係樓梯傾左陣..又行左陣街...佢話想買電話繩...陪佢去左買,,之後我就番屋企..佢就去聯和..番到屋企..玩電腦...*沖涼