今朝...*3點幾先番到屋企..!番到屋企..第1時間去沖涼.!之後就同胖胖傾電話..*傾到4點幾..!之後我就訓覺啦..!訓到4點幾..起身..!玩電腦..煮野食***之後.....一路睇下碟傾下電話..!夜d ..!出左元朗同老豆傾飯..!食完飯..就番上水啦!番到上水..!我去左買野...!之後番到屋企..睇碟傾電話..!呵呵...夜d可能出去!>0<''仲有好耐o既假放..!唔知會有咩做呢..!我唔想悶死牙!!!!!*
今日..*2點幾俾人打黎嘈醒左..!之後訓唔番..!咁我就一直係屋企玩電腦同傾電話啦,,!之後夜晚出左去上水..!同彥彥食晚飯!出到上水..去左彥彥屋企先..!之後一齊落左去食野,..!之後食完野..我陪彥彥去m記搵佢d fd..!過多陣..!,矮妹出左黎..!之後我陪佢去左食野.!我地食完野..!行左陣..!坐左陣..!就番左我屋企啦.,!佢今晚黎我到訓..!好開心..有佢陪我!^^嘻嘻!之後我地係屋企玩電腦!.睇碟..!12點鍾打俾佢..同佢講生日快樂..!哈哈!!!
琴日出左街...*我2點幾起左身..!之後一路玩電腦同埋一路同啟豐傾電話..*之後我地就一齊出左去睇偉業踢波....*出左去我同啟豐牙鷹去左食糖水先..!好食牙^^*之後我地去左m記坐..睇偉業踢波..!之後6點幾..偉業踢完波..!我地就去搭火車...彥彥同孫c係大埔上左車..!之後我地就一齊去左睇戲啦..!我地去左朗豪坊..*去到得番9點幾個埸同埋11點幾個埸..!>0<''之後9點幾個埸又勁多人喎...激死人啦..!之後搞到我地要坐最頭個到..!之後我地未夠鍾睇戲個陣..我地去左食野先..!之後又去左影相相..!真係好搞笑..之後*我地就夠鍾入埸啦..!獨家試愛..*俾我想像中冇咁好睇囉>0<''..*不過好慘..!(唔明個結局點解會咁)睇完戲*已經11點幾..係旺角行左陣..就番左去啦..!我地搭小巴番上水..!送到彥彥去佢屋企樓下..我地就搭的士番沙頭角..!之後我地去左飲酒..!飲到5點幾..走左..!*番屋企..沖涼訓覺..*琴日成日都好開心..*我好耐好耐都未試過同自己d fd玩得咁開心啦..!!**^^同時係琴日我都知道左好多野..!但係就因為知道左..令到我更+煩惱牙!!*
今日...*一早又俾我牙公叫醒左..!之後唔想俾佢煩..!番左學..!之後預左番到去會俾人趕走..!番到學校我遲到..!之後星期 5''要係操場集會...*企到我攰到死..=0='''之後完左集會個訓導要我留低..之後up左一大堆費話..就叫我走...!呵呵...不知幾開心牙..佢唔洗我番學校上堂..!!^^*一出門口..我就打俾牙鷹...睇下佢番唔番學...!點知佢又話遲到..唔想番..!咁我就係上水等佢番黎啦..!之後我番到上水..就去左買煙啦..!之後再去左買野飲..!行左陣..牙鷹打黎..!佢話咁快就番到上水啦..!之後佢話去食野..!我陪佢去左m記食早餐>>*之後我地出左m記門口傾計..!傾左一陣..我地去左角吧!玩左一個鍾電腦...就係聯和x 行左好耐..!我地又行下百街..又行下惠康....萬寧...個d...哈哈^^勁搞笑..行完我地去左 7仔買雪糕食..!之後坐左係商埸出面傾計..!之後我地又去左圖書館睇左陣書..!睇完書我地就去左牙鷹屋企樓下個會所坐..個到勁舒服...之後我地係到sd 歌!!!3點幾我地又去左粉嶺陪佢拎電話個電..!之後我地係粉嶺行左陣..!去左吉野家食野..!!食完野我地又番左聯和x..!我係牙鷹屋企樓下等佢拎33整野..!之後佢落左黎..!我地就一齊行去搭車啦..!''''''''番到屋企..本身諗住訓覺嫁..但係又冇訓到..係到睇戲..之後過多陣..孫c 黎左我屋企..!!!!!''''同佢一齊玩電腦..!之後佢就走左..!我睇埋戲...就沖涼..!之後一到食野一到同啟豐傾電話..!之後同佢收左線...玩電腦..!今日過得ok 開心嫁..!!^^*多謝牙鷹...!你陪左我成日!!!!!*