今朝..!孫c 6點幾打俾我叫我起身..!嘩..真係好早牙..!所以我仲未起身啦..!訓到6點9 我先起身整野..!之後出門口..!打車番學啦..!去到粉嶺火車站..!孫c 同埋我一齊買早餐..之後買煙..!再搭火車番學..!!!*番到學校遲到囉..!估唔到今日有咁多人番學!!*之後上堂..*訓左兩堂..!訓教個陣..俾人整醒左..!超抆囉..!根住屌左佢一大餐..!諗住訓番啦..!妖...又訓唔番..!激死我啦!lunch 我地班d 女仔走曬,,!得番一個係學校..!我地去左食野..!之後住係到傾計..!4點幾..係大中行左一陣.!!之後豆腐要番工..!其他番屋企..咁我就去左搵彥彥..!去到佢地係m記食緊野..!食完野..!食大中出面坐左陣.,!之後見到學校d 男同學仔..!傾左一陣..!我同彥彥就去左海濱!!係個到傾到8點幾..之後去左搭巴士番上水..!番到去..彥彥同我一齊去左百街買野食..!佢買左d 麵包俾我..同埋好多野食..!多謝^^*之後諗住番屋企個陣..!見到金毛..!咁我地就去左公園傾左一陣計..之後10點幾..番左屋企..!一番到屋企....沖涼..!之後整野食..!玩電腦..^^呵呵..今日過得好充實同埋好開心牙..!!** |