|
係12:00PM同老公SD SMS,,
我吾想佢走........
之後我係咁係度喊,,
之後我同佢講明話,,
天日佢走果時打俾我,,
旦係佢冇做到我又喊,,
之後1:00出到去學口琴,,
2:00同牙媽食野,,
3:29番到屋企沖涼,,
5:59上BUS[[73X]]
沿途SEE到好多同老公去過GA地方又喊,,
7:09去到,,
古姐話佢後日去台灣,,
我走去洗手間又喊,,
10:0走人,,
番到屋企又喊,,
P.S:老公,,我有1個星期SEE吾到你,,我好辛苦牙,,你幾時番牙!????T^T我就死啦!!!!!!
|