|
金日,,
MUS__唱歌仔,,
PE__玩陸運會D野,,
可是正到我腳腳好...=/\=...
ENG___好悶...
MATH__係度玩><
LUNCH__食野.TAST=3=SLEEP.......
中文__DICT.哈哈哈.好多人都出CAT,,
IS__吾知做咩.....
合唱團__唉 辛苦死我啦!!!!!!!!!!!
5:10駱大堂.SEE到AR健,,
之後佢陪我WAIT車車,,
好想坐71K!!!!!!
番到屋企.俾人嘈=3=
P.S:金日PE,,果D 8婆吾知做左D咩囉,,本身我好吾LIKE你,,你E+仲衰,,我吾知講咩好囉,,想點牙你!!!!!!!!
|