|
|
暱稱: _/\\"S!U3<.,* 性別: 男 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
|
今日考2科"第一科考I.S...有溫過ga"ok明o既__but都係唔合格ga啦~第2科考I.T,冇咩點溫...亂做的"做完係有成35min...同何卓吹水~等o左勁耐...放o左之後同佢地一齊行落去搭車,,最初菠蘿唔去ga__之後比我同A叫下佢又上o左車~去到係apm行行行...好無聊呀!!一星期行幾廿百次==”之後去食M記,,尿泡同小茵去找她們的((松松)),,我地完全係路過個囉...叫o左個新餐"牛肉飯包...ok啦"than又狂食薯條~食完就返去lu__佢地去搭的,,我同菠蘿就行返去,,仲有同LING搭小巴"好快就行到返順天LU"好似有講唔完o既話題咁*菠蘿去o左我道粿條mp3線...之後就走lu"換3訓教...*
|
| 刊登時間︰2006-03-14 09:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝都係行返去,,真係凍o左好多廿!!11℃果然唔同D"今日考o既全部都係中文...easy的~冇咩點溫到...放學同A去o左漫世還書...妖!!又唔好睇,,仲要遲還"shit__$11呀~之後就行返去順天食牛什河__正!!食完就返去lu*玩o左陣電腦~忽然,,電話響起...LING LING LING"原本係菠蘿~什麼事?!佢地冇帶$$__行o左落去新蒲光"唔係好信姐...收o左線*再過多5min__電話又響起,,LING LING LING"(其實我電話d聲都唔係咁==”)Ling打呢__再次求救~我的心軟了...then打比A,,問佢點去__又叫o左佢去"ke2!!換3出去lu__嘩!!死人!!27多人到咩咁,,仲要坐到咁入__個個唔係阿公就阿婆"幾經辛苦先落到車...去到,,佢地食緊M記"食完係越秀行o左陣...仲咁搵廁所"哈哈哈!!見倒有塊勁得意o既鏡*菠蘿勁矮>v<"行完就開始大長征"o係新蒲光行去紅磡...行行下想影貼貼~行到過去,,九龍城廣場重見...冇得影"LING又話好攰...行去MTR STATION搭MTR~行o左勁耐"行o左去東頭村"搞搞下陳LING LING又話要搭的的返去,,話唔識轉KCR,唔得咁ga!![[浪費金錢!!]]hate!!好野...比我講掂o左*再行行行...又話唔識轉KCR==”2條油又幫佢...衰人!!去搭啦-0-"冇下次呀!!than__A去了...我同菠蘿就搭小巴返"[[原來FD係咁o既...明哂!!]]返到順天,,同菠蘿返到去樓下...閃人,返到去5點幾...
***嘩嘩嘩!!今日食o左超多野~有:糖蔥餅,,pantant,,((大咸梅))食到個個死死下>v<",,夾糖[[哈哈"夾到成地都係]],,(咩)春蛋,,薯條...好啦~比D心機溫I.S啦* |
| 刊登時間︰2006-03-13 06:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日訓到11點起身,,ba煲o左蠔仔粥__正!!食o左2大碗*老豆話同我睇"斷背山"
我一陣都睇la~1:25出門口,,搭巴士落apm,,以為自己遲啦~點知A仲遲"then佢呢到就上戲院買飛...2:35先開,,so去o左零食物語買野食__買完就上去lu"套野成2個鐘有多,,唔錯ga__之不過後段有D悶~睇完係apm行o左陣,,見到柏衡同佢mama一齊行街~之後過o左官廣...冇JUSTIN張poster賣ga"搞錯-0-"去o左業發...冇野睇啱~又過返apm行i.t...行o左陣就閃人~係巴士站見倒SAI SAI同SHE敏...買炒米+炒河上去食~hot!!食完沖涼~ |
| 刊登時間︰2006-03-11 10:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝都係咁啦"行返去,,日日咁行都會唸唔同o既野...其實係咪咁多野唸呀?!自己多心就多心啦-0-"冇溫過咁"第一份考G.E,,嘩!!easy到爆!!MS KIM D出卷真係正~then,,小息__出o左張sir道,,梁嬰兒入o左呢~哈哈哈,,我地一大班人走哂去儲物室*最後比張蛇叫返出去...第2份考LISTENING,,唔識...一定唔合格*唔做啦!!考完又未走得~勁多MS+SIR上o左呢,,嚇死我啦__話有人出貓(之前D統測)好釆我冇事*哈哈哈,,but星期一就好難講~等齊人就去荷李活,,睇"輪迴"
睇2:15,,買完飛行o左陣,,去食M記__點JACK?!坐o左好耐,,係咁講小學D野~S!U B你D鬼故好假廿!!食完去買野食入去...買完入去~好多學生,,套野好鬼慢"but我都係好驚~係講果D人拍戲,,其實果D人真係死o左D人o既後世*睇o左個幾鐘...then去完toilet就閃lu~返到去4:30,,沖涼>>zzz>>食飯...聽日睇斷背~

側田2nd CD-NO PROTECTION cover,24/3 |
| 刊登時間︰2006-03-10 08:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝6:15起身,,溫s.s"7:38落去"行行下先見倒MICHELLE__-0-"原來佢等我成5MIN LU!!SOR丫!!成日都遲...之後就行返去啦"聽完早會>>上去溫一陣__8:30開考,,S.S"溫o左勁耐,,咁大個仔都未試過溫咁耐(but算啦!!要溫大把機會)都係唔識==”好過冇溫[[小小]]''之後小息,,完o左考eng作文,,都ok明佢up咩o既*BUT第一篇睇番,,好似佢錯哂__唸唸唸,,到底作唔作過好呢?!好喇!作就作啦~仲有30min__初頭超極速la,,作到第2篇大半都係有15min"慢慢來!!放學同A,,餃,,S!U B,,C long先過o左對面食野__坐係下面食,,比人趕走了__之後上利苑繼續食,,上到我我先去買野食...食完哂*行去順天打千秋~見倒咁多冒牌o既?!very [[HOT]]"then走o左去7仔買野,,之後上去坐__坐到差不多2點"走人...返到去"沖涼>>訓訓訓到食飯*** |
| 刊登時間︰2006-03-09 08:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 75 | » | |