|
|
暱稱: _/\\"S!U3<.,* 性別: 男 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
|
今朝行返去,,都係咁啦__reading time有D人出呢present...eng__溫書~悶...玩數獨"but都係未玩哂==”first recess,,同A落去,,麻煩,,又封路...maths__都係溫習,,之後cheak file~[[A-]]哈哈"仲比MT讚tim!!Music__考唱歌,,都唔係唱o左D咩出呢-口-"中文__派返D野比我地~lunch,,去o左張SIR道__pat打o左s.s D野出呢"粿o左份,,哈哈!又唔洗抄lu,,then聽歌"玩到1:40先返去((溫書))...I.S個個都好專心,,好專心wo,,同我地溫返*s.s__同我地re test"死啦"都未溫...放學同coke+豬2,,先去漫世借h同買h>>去惠康買o左D野食,,之後又去士多買野飲,,買完上豬2屋企溫s.s__佢老豆係道,,當然好努力咁溫la__but after 45mins,,佢老豆閃o左~就開始發din lu!!一邊溫,,一邊玩,,一邊食,,一邊飲,,一邊笑__7點幾閃人,,比o左張野可樂影完印,,之後就返去lu"
**S.S一定要合格呀!!唔係就屎...比D心機啦~
|
| 刊登時間︰2006-03-08 09:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日都係咁啦,,行返去...I.T__嘩...想死"D時間過得勁[[慢]],,第2堂上去電腦室~叫做好D啦"小息,,同A落去__勁gap"學校都要封路...B.K__初頭好地地,,係道寫下人地D優點,,之後搞搞下MS KIM又發火了"maths__溫習...lunch,,又要留底溫書__ms wu呢o左同我地溫,,聽o左陣...都唔明"同人吹水lu~eng__講Realative clauses,,上年都教過la~CYY教得幾好廿!!But佢就...Music__考唱歌,,未到我,,同叉燒玩天下太平"<<87*中屎__間書,,做WB"放學...help!!爆多書要粿...同佢地去順利食野"食完去睇染野..之後行落去,,見倒菠蘿__之後同佢行返去,,行行下見倒一個叫小白o既F.6姐姐"又一齊行...行到樓下,,見到2個小學同學~問佢粿o左icq*返去玩o左陣腦又訓>>食飯"
**日日都係咁__1D新意都冇!!!悶.................. |
| 刊登時間︰2006-03-07 10:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝又係同MICHELLE一齊行...唔洗早會"上到去,,勁濕...憎!!than要收i.t~maths__第一堂又係抄"第2堂就同我地溫返之前教D野...死啦~好多都唔記得哂==”中文__不停講書"SECOND RECESS__落去食野...ENG__教作文"悶...MS派o左D報紙比我地參考_見倒有數獨玩...之後就2堂係咁係道玩~好難廿!!help*lunch:無聊!!又要入課室溫書...都係冇人溫ga啦~s.s__mark重點"P.T.H__出呢讀野...中屎__shit!!又唔知本書去o左邊"作業又唔見!!!派卷...21.5/40"出貓都係啱啱好合格==”but有個嘉獎__ke2!!陳春燕衰人呀!!係道講某某人的名字,,弄得我十分生氣!!!放學要去搵宇宙印返D家通出呢...又唔早講"放哂係垃圾桶la~等佢勁耐...唔等啦!!mark低個名閃人"同MICHELLE去愛群食野__成咋都3hope==”食完行陣返去...見倒陳春燕,,同佢講清楚!!返到去,,上o左陣網"之後訓o左1粒鐘>>食飯*
WARNING:陳春燕不要違背誠諾!!! |
| 刊登時間︰2006-03-06 11:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝11點醒o左,,ma&哥去o左同Aunt佢地飲茶...問我去唔去?!唔去lu__我仲係張床道~叫我去??不過訓多陣就起o左身lu"屋企冇人__I LIKE IT!!2點幾出門口__返書院"e+要係龍翔道入口入~麻煩!!好釆*唔洗搵__佢地都係哂門口lu!!之後過去搵番Dcell員"之後就開cell lu!!今日好多人廿~秋英勁廿!!不過玩遊戲果時就好亂==”又得1個助導"完全聽唔倒佢地up咩...差唔多4點~上hall團契__今日只係有2場團契...so D第2場果D都唔係道"完o左仲要留底__點well果D"搞到成6點先走得"同D靚妹一齊行去搭車~唸住買M記"點知冇帶果100蚊出呢==”好彩未叫姐~唔係就...屎"咁就搭車返去la*點知落狗屎...煩!!返到去食o左個杯面...之後就成家人齊出mk打邊爐__正!!叫我最愛o既豬骨湯底__but d牛肉好un==”打到10點半__ba走了,,我地繼續行~係百老匯果邊行__哈哈哈!!!買o左隻@d錶...熱到痴肺!!!去o左KFC廁所除3...道門又close唔到==”搞到D人以為我做咩咁~之後行行行...行到12點~拿拿林閃人__搭27走~返到去12點半~@@"今日做完小海綿啦~之後就研究下隻錶...點幾zzz" |
| 刊登時間︰2006-03-05 02:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
琴日約o左MICHELLE7:35係樓下等...點知我搞o左勁耐~差唔多7點9先落去,,落到去__見唔倒佢"唸佢閃o左...突然聽到有人大叫"呀笑"!!0...原來佢上緊樓梯姐__之後就行返去啦~都係"凍"==”i.s__同蘿2講下有咩最"遺憾'',,冇聽過佢up咩...first recess落去食野...頂!!咩都賣Q哂...D牛丸是甜的?!V.A__同人吹水,,冇做過野...係學校做都猜mood o既...好憎張麗明囉~煩!!second recess去搵MS LAM做短講~ma ma啦"上返呢__LING同我好認真咁講...嚇死我廿!!maths__抄抄同抄"s.s__又係間間同間"lunch要我地留係課室溫書...個個都唔係溫o既"仲有人玩LF2 tim==”eng__小組討論,,ms lo呢o左睇~又2堂...中文__講書~派返琴日個oral成績,,12/20"有點兒不滿意//放學eng oral,,等o左勁耐...D時間又唔啱==”個人短講,,完全唔知佢up咩...黃菊芬考我,,係咁吹__都未夠鐘~小組討論,,CYY考*同LISA,,JEFFY一組...JEFFY搶哂D野講==”之後同菠蘿,,李佩搭車__點知我冇帶G.E,,唸唸下,,又餓bo"返去粿完,,等A放~之後去愛群食我最喜愛的東西__正!!食完閃人...
有個問題問你地:到底有雞蛋先定有雞先呢?
如果有雞蛋先,,咁係邊個生出呢GA??
如果有雞先,,咁係邊個孵出呢GA?? |
| 刊登時間︰2006-03-02 09:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 75 | » | |