325244716

暱稱: _/\\"S!U3<.,*
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930



 

2005 年 12 月 31 日  星期六 

 

2006*

今日係2005last 1 day,,唸返今年...都過得幾開心"但總有一D不如意o既事@@"希望大家2006都會過得開開心心...齊齊升F.4!!!

講返今日__一訓醒陳穎就打呢...問我一陣去邊,,我話返教會"之後食o左野之後就搭車返去...去地鐡站等佢*返到去...今日勁小人廿"許諾病倒了__冇返"玩2人3足>採波波...之後就團契"完o左cell聚o左一陣就走lu...去o左吉之島行o左粒幾鐘"佢要返屋企食飯同攞$$__咁我都返去食D野先出呢啦"食完野打呢...仲話9:30先出__87!!!之後搭車出mk MTR station等佢...叫佢係月台等我...又上o左車==”咁係尖咁月台等啦...又出o左閘-口-"比佢吹脹~搞到搵o左一輪...之後就去搵菠蘿佢地,,行行行__行到去9鐡站上面個公園...仲有popo,,同雞毛...等阿Ling搭車呢"係到玩千秋同搖搖板...玩到痴o左,,之後阿Ling呢到__又係個公園道玩-口-"玩到10點幾行o左出去,,都唔係好多人姐...去o左滿記食糖水"食完入o左機餔,,又唔係打wo==”行返出呢...食mumu"差不多12點啦"見到廣東道o個邊好似有倒數...仲有幾秒"咁就沖o左過去睇*都唔知係咪12點...是但啦"Happy new years!!!2006啦*睇多陣就閃lu"去o左九龍公園睇show...睇完"比人混住o左__坐o左陣,,行行行__行到mk tim啦!!2點都呢lu__就搭N216返去啦...冇位坐,,4個坐o左係樓梯道*仲要話比人聽上面有冇位-口-"返到去2:45...沖涼>zzz"死啦!!聽日仲要崇拜__訓得4個鐘@@!

刊登時間︰2006-01-02 02:34 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2005 年 12 月 30 日  星期五 

 

舊日回憶的山丘

作曲:矢野真紀 作詞:藍奕邦
編曲:梁偉基 監製:王紀華/Terry Chan


你我八歲某日裡 手牽手一起歡笑
於這山丘曾幻想變一雙飛鳥
你老了我也大了 想飛始終飛不了
這山丘被埋沒於鋼筋不太緊要
就算摩天建築也可於一轉眼之間永沒再
讓記憶只記載 風景美好過
當它並未塌下來

* 就當所有痛楚 成長的經過
  能夠學在回憶中止痛亦算不錯
  若我心愛的歌 明天都不再播
  能夠腦內重溫聽多次亦會溫暖我

明白經歷太多 樂與悲我永不可操縱
讓記憶中只記最好 忘記當中所有痛

你試過記過罰企 我試過欠交功課
扭起耳朵 仍學不會將功補過
我跌過你挫敗過 放棄過放聲哭過
收起記憶最苦的才是寶貴一課
沒有斧頭 那麼華盛頓
永不懂勇敢的 去認錯
讓記憶只記載 花瓣再開
來忘掉大樹塌下來

Repeat *

沒有起跌痛楚 成長怎麼過
能夠學在回憶中止痛亦算不錯
若你不辭而別 留低這一個我
求你記住甜筒都跟我共吃一個

無論怎樣結果 避免不了箇中的差錯
讓記憶中不記太多 剩最好的經過
就算山丘不再美好 在記憶中它美好過

刊登時間︰2005-12-31 12:32 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2005 年 12 月 29 日  星期四 

 

今朝12點起身,,之後就去睇醫生@@傷風廿!!睇完食完野就返上呢...媽媽出o左門口,,我就係道自我唱K"之後又叫o左菠蘿上呢...3點幾出o左去,,唸住同菠蘿去打千秋...點知好多人"仲有D細路係道放火-口-"之後唔玩啦...行o左去秀茂坪,,一蚊都冇帶...行返順天__菠蘿見倒狗狗,,其實好細隻"之後就爬o左上山-廿-"到狗狗走先o左落返呢"但係又好似幾好玩...又爬返上去,,返到順天*又有座山...今次唔洗爬,,行上去"行到上去...冇乜野睇"之後落返呢...又餓又渴*1蚊都冇__咁就返屋企lu*夜晚睇完"識法代言人"之後,,又睇碟...睇"初戀嗱喳麵"__都睇過幾次啦*次次都睇都喊@@"今次都唔例外...喊到傻o左"12點幾食o左個麵就zzZ...

刊登時間︰2005-12-30 11:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2005 年 12 月 28 日  星期三 

 

一首以前我勁勁勁愛的歌歌:

飲歌
作曲/監製/編曲:伍樂城@RNLS 詞:林夕

G+C: 我們要一起高歌快樂上學去
我們是耶和華最寵愛的兒女
我們在時代與金曲之中失去
愛侶及同伴哪年再共聚

C: 曾遇上幾多歌要天天唱六次
留下了幾多首我喜歡到現時
G: 到最後明白最好不應得一次
G+C: 曾伴我捱大過 應該會知

@ C: 一開心唱飲歌 G: 不開心唱飲歌
G+C: 當中紀錄我這麼長大過
C(2x)G: 每次也貪到這首那首還要唱
G+C: 很多是你麼 ?
C: 一失戀唱飲歌 G: 入肉的都算多
G+C: 今天卻後悔最初竟表達錯
G(2X)C: 終於都了解犯過錯以後才清楚
G+C: 什麼感情易唱出我

C: 還幸你在場 G: 令我不至蕩
C+G: 失於這漂亮遊樂場(來現場) 同伴成長 (不必緊張)
C: 人大了珍惜今次不可有下次
G: 成熟了每天都要精彩過舊時
G+C: 過去但求亂唱得怎麼都可以
G: 這次當對著前度要他高舉姆指

REPEAT @

G+C: 捨不得有幾多 得不到有幾多
G: 這感覺大概你都遭遇過
G+C: 你也要緊記這手那手誰與你的手拍著拖
請一起唱飲歌 但願懂得更多
C: 不想再後悔最初怎麼犯錯
G+C: 經典的紀憶熱唱過以後才清楚
大家怎樣伴我走過
昨日曾愛過什麼 得你教曉我

刊登時間︰2005-12-28 05:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2005 年 12 月 27 日  星期二 

 

今日唸住唔出街ga啦"下晝就係道睇VCD,,睇"瘦身"都ok啦!!睇睇下,,Ling姐叫我陪佢食din__Ling姐叫到,,又點敢推呢?!6點換3出去...等車又等勁耐-口-"佢係青衣出呢,,咁就搭MTR啦"點知佢搭o左去欣澳==”搞到我超級無奈...落到官塘__佢仲搭緊車,,咁我自己去o左買3先啦"驚佢呢到山門...佢話餓,,叫我買魚蛋比佢食"咁我就去官廣行o左陣...之後先買魚蛋"佢呢到都7點lu”食完魚蛋仲係餓,咁我都有D餓...就去o左apm food court食野"好多人廿...粿碗野返呢果時,,先lala有個c奶1隻手飛過呢,,好釆冇倒捨姐...唔係又唔洗食lu==”跟住彈一彈Ling杯珍珠奶茶...一彈D奶茶飛到阿Ling成個頭都係-口-"食完野唸住睇戲...搞搞下又冇睇,,去o左紅蘿蔔睇下...佢話邊個邊個好似隻倉鼠wo”又係wo...之後周圍行下,,入o左2%睇,,玩果隻狗...我又問個好白痴o既問題,,隻狗會唔會咬人ga?之後阿Ling推一推佢...嚇死我啦-口-"笑到痴了線__行行下見倒夢珠...傾o左2句,,就同1個男性朋友走o左(may be bf)之後就去o左A1食cake...食完係吉之島買o左支野同薯圈,,比錢果時許諾諾打呢...佢唔開心,,喊喊@@"唔好唔開心呀!!你應成我唔喊ga_之後就上o左幾層係D圍蘭道食...傾下計咁,,and than捐o左$$入雪屋同聖誕老人影相...影完就走lu”

刊登時間︰2005-12-27 11:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]