|
|
暱稱: _/\\"S!U3<.,* 性別: 男 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
|
今朝早7點9起身,,煮o左個出前一丁食...之後沖涼"凍凍的!!沖完換3行返去...過o左對面同陳穎+崔嘉一齊返,,順便買香口膠__等到佢地落呢就返學校,,坐o左陣__之後早o左一陣會就上班房搬台果D,,搬完落hall聖誕崇拜"個講員講野好好笑-口-"完o左上班房開聯歡會,,勁多野食...多到要拎落去比中2其他班食,,shit!!去2信比野佢地食都比人鬧==”佢話太多禾...走o左好多轉"仲搞到我成身咖哩*之後佢地2個班主任送禮物,,我抽中o左1個鋼鍊file_同o左名LING換o左套餐具...之後同陳穎返o左我屋企放低D書先,,之後出mk”同佢行花園街,,佢買o左對Boot同條裙,,之後就行女人行同波鞋街...打比阿LING話我地過呢搵佢同菠蘿,佢話果度好偏僻,,唔好呢..咁算啦"之後陳穎話好攰,,咁就去o左大快活食tea”收到一個唔開心o既消息@@"食完去旺中陪佢買EARS WING...買完5點,,走人"搭車MP3冇電__悶悶!!

|
| 刊登時間︰2005-12-21 07:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝10點幾起o左身...換3,,11點出o左去"係樓下買o左2個麵包上車食,,頂住先"搭車果時毛lala有個10零廿歲o既男人走過呢問我有冇1/2蚊散銀,,咁我咁好人"就找找荷包有冇??1/2蚊就冇==”比o左個5蚊佢...約o左阿A11:30係新世紀等...佢未到,,我就買o左飛先__佢呢到就去買野食"睇12:00,,睇
呀!!成3粒鐘,,入場10個人都冇==”星期一ma今日,,不過真係好好睇...ke2!有喜有悲...King Kong勁錫個女主角...又唸起佢"King Kong唔係人都咁錫個女仔,,個女仔激佢__King Kong一陣就冇事...唉!!喊-口-"睇完行去百老匯o個邊,,撞倒菠蘿同阿Ling”之後去o左Chiz之堡>信和_阿A勁買超級女聲D碟...>潮特>SIU萬__上o左16樓行,,好多公仔...勁得意,,發現多多$$都唔夠我用__唔得個wo咁-口-"行完阿A搭小巴,,我就去搭27,好多人!!!返到去食飯...9:45打比"佢,,我終於死心啦...冇可能ga啦"雖係辛苦,,唔洗自己成日都咁唔開心,,好事呢ga!以後都唔洗煩你地啦!thz你地幫我咁多...
 |
| 刊登時間︰2005-12-20 12:19 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日家長日,so冇返崇拜!!今朝9點幾就起o左身...玩下電腦咁,,之後係屋企食lunch"爸爸煮米粉...之後就同哥哥+媽媽同我一齊去學校拎成績表"死都唔會同我爸爸去,,唔係會死的!!簡直就火星撞地球-口-"今次又係見宇宙__佢話我有D進步禾"卡卡!!下次考試一定要比心機溫習呀~唔係就升唔倒F.4啦*拎完就同哥哥行返屋企...返到去又係咁,,上下人地日記,,論壇果D...5點去o左剪頭髮"等o左30-45min,都係咁...冇咩點變==”剪完就返去lu*夜晚睇Harry Potter...以為9:30先做,,點知8:30就做啦!!遲o左成個鐘先睇==”睇完就zzz”

勞斯.萊斯
作曲:Edmond Tsang
填詞:黃偉文
編曲:王雙駿 for double c music group
監製:青山大樂隊+hocc@goomusic
勞斯和萊斯 都是花樣男子
勞斯 原是個校隊的優秀種子
萊斯 只喜愛讀書
偏偏他倆 早見晚見
每日著住同樣 純白襯衣
羅曼史 開場於 相鄰的桌椅
不過二人 不敢放肆
能成為密友 大概總帶著愛
但做對好兄弟 又如此相愛 旁人會說不該
忘形時搭膊 自有一面退開
暗裡很享受 卻怕講出來
兩眼即使 移開轉開 心裡面也知 這是愛
男子和男子 怎能親密如此
勞斯 難面對 卻跟她勾過手指
萊斯 偏偏那樣痴
終於一次 她撲過去
四目對望 然後除下襯衣
迷惑中 的勞斯 此時先至知
一向沒當這好手足女子
能成為密友 大概總帶著愛
但做對好兄弟 又如此相愛 旁人會說不該
純情何時會 讓這悲劇揭開
他真的很意外 想起相識以來
一起溫書逛街聽歌看海
日日也親暱如情侶 底牌終揭開
為何還害怕 若覺得這樣愛
尚在計算他又是誰 可否愛 旁人哪個 接受這種愛
明明絕配 犯眾憎 便放開
永遠的忍耐 永遠不出來 世界將依然 不變改
只會讓更多罪名埋沒愛 可要像梁祝 那樣愛
如果我係勞斯,,萊斯又係咪你?? |
| 刊登時間︰2005-12-18 03:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝早9點豬豬就打呢,,話9:30食早餐禾==”傻的?!之後同佢講話同可樂食住先...講完訓唔著"起o左身,,上o左陣網__10點出門口,,佢地仲食緊,,仲有呀A*食完就學校__做義工呀!!!原來今日中2都要帶小學生參觀學校禾"我地中3就要帶D公公婆婆"返到去係canten坐o左陣,,之後上hell睇下D流程,分工...我地果group係負責裝飾音樂室的”吹氣球吹到我就呢嘔咁製-口-"1點幾,,佢地唔知去o左邊...之後落o左canten搵佢地,,又唔見人,,見倒呀A*佢話有3文治食...之後上o左去"多謝夢珠的3文治!!!食完去o左包禮物~原來佢地係道!?之後接待又要我地班做...好似咩都係我地做咁,,我地班明明係裝飾D室之ma”e+咩都要做...冇辦法*落o左去...有2車阿公阿婆,,so要走2轉==”帶完佢地上呢,我就要走啦!其實好唔想走ga,,好好玩廿!!算啦...之後飛返屋企換3返教會"返到去成3點lu”cell聚o左一個鐘都冇...就團契lu”佢今日冇返,唔舒服禾!!完o左團契,,係canten坐...好悶的!!又唔買野食..6點幾走人"同D人一齊行去黃大仙搭車,,行到去"啱啱走o左架車...有D餓"又要行返轉頭買麵包食-口-"返到去7點__今晚有優秀選睇...想打比佢,,但冇膽打==”
單戀是苦,雙戀是甜
 |
| 刊登時間︰2005-12-17 11:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今朝行返學,,行到順安見倒popo同就佢一齊等人...菠蘿琴日唔見o左電話呀@@"唔掛得知打唔倒比佢啦!!見倒'佢'...冇搵佢,,之後同Zoe同popo行返學校"lunch有自由show_同呀A落去睇,,又見倒上次o個個F.1妹"好搞gap呀佢!!個show有點兒悶的=="打o左鐘都仲未完...之後返上課室*中文堂冇上,,ms wu仲有個呀sir同D社工入o左呢...話呢幾日D miss喊係因為翁sir個老婆琴日過o左身@@”結o左婚得2個月咋!!勁慘...果時好想喊"但都係冇喊"之後叫我地寫自己感受同寫張卡比翁sir...班主任時間派D成績"死啦!!平均分唔合格呀...家長日點算??放學同蝦餃,,呀A,,百佳,,柏衍,,方叔,,大富,,翁gap去千秋公園玩/坐...放o左幾飛"唔開心__佢地玩ture or爹牙.我同A冇玩,,係道打千秋...悶悶的"6點幾閃了...今日係咁多* |
| 刊登時間︰2005-12-16 08:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 75 | » | |