今日朝早要返學上幼聯,,同豬豬+可樂食早餐,,之後上o左2堂好悶o既堂"都唔知學o左D咩...放學同豬豬陪可樂去漫世...之後就行返順天*豬豬又去o左擰阿Jack,,擰倒鎮長"相同,,比o左我"thz"仲有一隻阿JACK我就齊lu!!返到屋企,,食完野>換33>同張梓返教會_返到去,,冇野做,,係道玩UNO_悶到死...我都未試過玩UNO玩到咁悶,,玩到可以冇唒牌ga==”之後上o左個課室...原來今日梁秀生日__H api birthday!!!係道玩o左2個game..耍盲雞同採氣球...玩到痴o左,,D人明知我驚氣球爆__仲要搵D吹到大大個果D呢玩我...搞到我嗌唒救命-口-"ke2*之後又要去一個好悶o既團契...就zzZ啦...完o左助導又要我地打波..籃球tim"死啦!!我好日都唔運動下ga--”玩o左一陣就走lu”搭地鐡出mk,,去朗豪UA睇NANA
又爆哂==”行o左一陣,,出返街行...食KFC,,食完行o左去奧海城...行都我死,,個商場好唔掂...都唔知賣咩ga!!又有D牌子,,又有D細細間咁..下次都唔去呀!!之後行返出mk,,行o左陣新之城就閃lu”佢肚子痛廿...返到去10:45”有D唔hapi_詳細唔講..886!! |