今日都係好好好好好好好好鬼熱呀><”shit//<
好La”咁講返今日,7:15就醒o左,因為今日平時係要返學ma,慣o左,咁就去個廁所再zzz...好!咁訓到10點,A打呢,比佢嚇死-口-",訓緊ma,咁就起身啦>on line>之後11:00媽媽叫我落街食早餐,初初都唔食o既,咁唸唸下又唔係咁好啵,要孝順ma_加上地又未得,食食下,見到小yan+da2”咁咪飛出去叫佢地囉!之後要去順利搵大婷+奶包,去到順利bus shop,見到何卓+7頭黃乳鵬...==”搵o左奶包好耐先搵到,咁就搭91m去新都城,又要等勁耐...去到12:30,遲到了...睇唔到12點幾o個場...咁要睇2點幾...分2批
8佳+Koey+A+奶包+me睇_恐怖蠟像館"

da+餃+小yan+大&小婷+Lisa睇_抱擁這分鐘

_係戲院又抽o左隻3眼仔"
成2點先入場...咁我地(8佳+Koey+A+奶包+me)就去麥uncle食mum...去到個個都勁笑^^有個人倒寫杯野,4個人圍往+眼定定咁望杯野唔郁...之後Koey又插曬D暑條係杯雪go到...仲有好多好搞gap ga**痴o左
食完---去8佳買野睇戲食...2:05入場lu∼套野_小小恐怖,多多核突...我係咁哩係呀A道唔敢睇--”D女一D都唔驚gA..最後套野6個入面~死o左4個...[-0-]"
睇完---佢地個場未完∼咁我地同圍行下咁...等佢地完場同佢地一齊搭小巴返學校,我地5:25先去搭,又要等..好Q熱呀!!!搭15min就到lu_快到”都係5:40_咁去對面食下野啦!之後返學校_畢業禮,好悶悶的”
放o左---都9點lu,又去對面...係道又唔知做咩~無聊到爆**到9:25,佢地去apm食野,我+大婷+小yan+A唔去lu,咁就走啦,見到有架92_死o左火和,之後就有拖車和,又冇車呢,我地3個又8掛去睇佢點拖-口-又去呢邊_又去o個邊...87的!!到10點先走...但係其實嫁92都未拖走...
返到順天_去7仔買新Monday...好釆我地閃我快_返到去...又落9屎∼之後沖涼>打日記>zzz" |