今日係小穎牛一啊”hapi birthday!!
今早希man又打呢叫我同佢1齊返...頭2堂p.e教考試測o個D野...悶到我呀>W<"* 跟住走火警...條蘇sir打緊鐘都要教o左先~如果係真o既就一早燒死o左la_又搞到我地班比人屌...之後ENG...考Li神零_都ok掛//週會"一年回顧**中文~又聆聽-v-”落o左堂...偷去廁所))比周嘉雯見到_肺是理佢...咩都哦”佢又冇記我啵~ke2**
放學~去功課留堂"p&k!!10個要抄書///
~鬼咁長...正仆街==”之後去2o2玩扮上堂*錄完~可樂+c2+希man+小wing+張梓+me去h0llyw00d plzza hut食Din_倒寫水tim...好囉呀
都係每人$5o/之後有個士應行呢問我地係咪迦南的??我地搭係...之後佢話唔洗咁貴,由$300幾>$280/新開o左間突破啵"去買o左D野...同圍行下--見到勁勁勁多3眼仔"愛呀!!不過冇咁多$...仲要買電話呀!!!
等車o個時~cc無la la話唔見荷包]] 又比佢嚇鬼死啦--”原來0係個袋道...
搭29m返啵”上o左車一陣...我文到有陣臭味~c2個時又大大聲話好似魚蛋+臭豆腐味...
之後有條柚即刻望過呢"佢食緊D炸野咁ga...勁搞gap_*ke2
今日好似好凍咁o既...87的___ |